חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סניף הדואר החדש בקניון - הצפיפות לעולם נשארת

 

כל כך הרבה זמן הכל חיכו בסבלנות שסניף הדואר בקניון ישכיח את מוראות ההוא במרל"ז. אז זהו, שלא! צפיפות כמנהגה נוהגת וחצי מהעמדות לא מאוישות

 

האמת שקשה מאוד למצוא עיר בה סניף דואר בכלל וסניף מרכזי בפרט שישכון בליבו של קניון מסחרי, למעט אולי זה המסונף למשרד הרישוי בפ"ת. למה? מין הסתם השכירות בשמיים וזה לא המינוס היחידי.

אבל זה קרה ובמודיעין אחרי כל התלאות שחוו התושבים בסניף "המרכזי" במרל"ז, הנה בשעה טובה נפתח  סניף אולי מרכזי באמת ולא סתם אלא בקניון הגדול והיחיד בעיר.

אז הלכנו לראות מה קורה בסניף. בתחילה היה קשה לנו לראות בכלל מה מתרחש מאחר וחגורה עבה של ממתינים עמדו וחיכו שיגיע תורם. ועמדו, מין הסתם לא כי זה בכיף שלהם, פשוט כל  שורות הכיסאות היו תפוסים עד מינוס אפס מקום.

אז בשעה טובה הצלחנו לפרוץ פנימה והתחלנו לספור את עמדות הקבלה של הסניף. ספרנו ומצאנו 6 במספר.

6 זה מספיק לא? אולי, אבל מה לעשות ומתברר שרק 3 מתוכן היו מאוישות. שם כנראה שכחו שבימי שישי הקניון עמוס פי כמה וכמה מיום רגיל ורבים שהיו זקוקים לשרותי הדואר חיכו ליום שישי כדי לסדר ת’ענינים שלהם שם. גם המזגן עזר.

חיכינו שמה מדובר במצב זמני וכמה עובדות פשוט יצאו לארוחת  בוהריים, אבל לשווא.

הסניף שהיה "מרכזי" - במרל"ז

ואין כמו הישראלים בקיטורים. בין חגורת הממתינים האנושית שהמתינה תחילה בסבלנות ואחר כך בקוצר רוח הולך וגובר, התפתח לאוזיננו השיח הבא שדומים לו בודאי התרחשו בעוד פינות של הסניף: "אני כבר לא מבינה מה ההבדל בין  מה שקורה כאן לבין מה שהיה במרל"ז". השני החרה אחריה: "מישהו לא הכין כאן שיעורי בית. ביום שישי מסתפקים בחצי כח אדם? אז למה שמו 6 עמדות". היא: " איך לא חשבו על זה שרבים לא ילכו לסניפונים ויעדיפו לבוא לכאן. מה, לא הביאו זאת בחשבון"?

אישה מבוגרת שעמדה בסבלנות למרות גילה המופלג תרמה לרב שיח משלה: "אני פה עם הנכדים, באתי להוציא חבילה שבני קיבל אבל הם משגעים אותי ועד שיגיע תורי עדיף גבר שאוותר". אמרה והלכה.

הסניף בקייזר. אנשים יעדיפו לשלב קניות, בילוי ועניני דואר בקניון

אז זה המצב לקוחות דואר יקרים. הסניף המרכזי לא ממש גדול  כפי שרבים קיוו שיהיה, ו 3 עובדים מסורים ככל שיהיו מסורים אינם יכולים לענות על ביקוש כזה גדול. האם יתכן שנפלנו על יום כזה שלא משקף? אינשאללה. כי אם לא,  אז צריך לקוות  שמי שצריך יקח לתשומת ליבו את הענין ובעתיד הקרוב נוכל להנות משרותי דואר יותר טובים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות