חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - כלב אחד פחות

 

עכשיו בטח יקפצו עליי כל השומרי חוק, כל הערפדים עם המוסר הכפול, ויגידו שאני מטיף לרצח. אז אני רק שאלה יש לי בשבילכם - יפי נפש צבועים שכמוכם...

 

שלום לכל מי שטורח לקרוא את מה שאני כותב כאן. לי קוראים אשר. נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ’אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם".

יש המון אמריקאים. סינים אמריקאים קוריאנים אמריקאים יוונים אמריקאים כושים אמריקאים אירים אמריקאים איטלקים אמריקאים מקסיקנים אמריקאים קובנים אמריקאים ערבים אמריקאים, דמוקרטים אמריקאים רפובליקאים אמריקאים וגם יהודים אמריקאים. המון סוגים. ים דעות. טונה השקפות. אבל כשזה מגיע לבטחון הלאומי של האמריקאים - נגמר הסיפור. יש רק אמריקאים.

לפני כמה שבועות ירה מח"ט בנימין במחבל שריסק לו סלע לתוך השמשה של האוטו בנסיון להרוג אותו. למזלנו המח"ט הרג את המחבל ומנע ממנו רצח יהודים בעתיד. כלב אחד פחות.

 אבל ישראלים זה לא אמריקאים. גם כשזה נוגע לבטחון הלאומי שלנו ולחיילים שלנו. ישר מנסים להצטדק. כאילו שאם מישהו בא להרוג אותך זה לא תירוץ מספיק טוב בשביל לירות בו. את הדם שותים למח"ט הזה בקשית. חקירות. השפלות. עמיאת.

ההוא היה עם הגב אליו. עם הצד אליו. בדיוק ברח. כן היה לו משהו ביד. לא היה לו משהו ביד. אולי היה לו משהו ביד אבל המצלמה לא קלטה. והוא היה רק נער. כולה זרק אבנים. ולמה הקצין ירה בבן אדם שלא סיכן את החיים שלו באותו הרגע? כאילו שאם הוא סיכן אותם רגע לפני זה, זה לא אותו הדבר בדיוק.

בשבוע שעבר תפסו את הרוצח של דני גונן. השבוע את הרוצחים של מלאכי. הכלבים האלה יחיו סבבה על חשבוננו, עד שיחזירו אותם בעסקה הבאה, בזמן שאת דני ומלאכי אף אחד כבר לא יחזיר. חבל שלא ירו בהם כשלכדו אותם. לאללה חבל.

עכשיו בטח יקפצו עליי כל השומרי חוק, כל הערפדים עם המוסר הכפול, ויגידו שאני מטיף לרצח. אז אני רק שאלה יש לי בשבילכם - יפי נפש צבועים שכמוכם:

השבוע ירה מוסלמי מטורף בכמה חיילים אמריקאים וברח. יודעים מה קרה לו? בחייאת תנחשו. הצלחתם? נכון. האמריקאים תפסו אותו, עצרו אותו, חקרו אותו, וידאו שהוא אכן משתייך לארגון איסלאמי קיצוני, וכעת הם מתכוונים להעמיד אותו לדין. אז זהו שלא. רדפו אחריו, וחוררו את אמ אמא שלו בכדורים, עד שנפח את נשמתו, למרות שהיה בבריחה וממש לא סיכן אותם. למרות שבכלל לא יודעים למה הוא ירה, לאיזה ארגון הוא משתייך, אם בכלל משתייך, אם הוא בסדר או לא בסדר בראש, אם יש לו סיבה או אין לו סיבה. אם זה בגלל הכיבוש או הגירוש. את מי זה בכלל מעניין? מחבל הורגים. נקודה. מהגב מהבטן מהצד, או מלמעלה. באותו רגע יום אחרי זה או שנתיים אחרי. כמו שעשו עם בן לאדן. ואף אמריקאי לא שואל שאלות ולא מקשה קושיות.  

אז מה שמעניין אותי זה למה כל הארגונים הצדיקים והמוסריים האלו שלנו, ששותים פה את הדם לכל אדם שמנסה להגן על עצמו, למה שלא ייכנסו קצת באמריקה, המערבית והמוסרית, שהיא ככה בלי לברר בלי לדבר בלי בג"צ ובלי בצלם מחסלת בחור צעיר, שלא היווה שום סכנה לאף אחד כשברח. למה?

בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות