חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בעמק החולה טוענים: הישיבה וביה”כ מהווים מטרד ורעש

 

יוזמה של תושבת עמק החולה הביאה את היועצת המשפטית של העיריה להגיש תביעה נגד בית כנסת וישיבה שהוקמו מול ביתה ומטרידים את מנוחתה. העיריה: "נקטנו בצעדים חמורים נגד העמותה"

 

לפני כשנה פנתה לחבר המועצה אבי אלבז תושבת העיר, איריס חדש, המתגוררת  בעמק החולה 85, מול הקאנטרי סנטר. לטענתה ביהכ"נס והישיבה שהקימו בקומה 2 מול הדירה שלה, מהווהים מטרד רעשני. כל פניותיה למוקד העירוני ולמשטרה לא הועילו ולא נעשה דבר כנגד המטרד. 

היא פנתה אל אבי אלבז, וזה פנה לדנה חפץ טוכלר בכדי שהעירייה תגיש תביעה כנגד ביהכנ"ס. לאחר בדיקת הנושא והתראה, העירייה הגישה תביעה והתקיים דיון באמצע פברואר 2015. בדיון הנתבעים כפרו באישום, וביוני 2015 התקיים דיון נוסף בהוכחות.

עד יום ראשון בבוקר 12/7/15, ביהכנ"ס הופיע באופן תמוה באתר העירייה, עד אתמול בבוקר, מצ"ב צילום של דף בתי הכנסת באתר העירייה, ובו ביהכנ"ס ’אוהל חנה’, בראשות הרב דניאל אוחיון (לא יודע אם הוא רב בכלל) 050-8731478, למרות שאינו חוקי.

 

אבי אלבז: רוצה הבהרות

רק לאחר שאבי אלבז הפנה את תשומת ליבה של עו"ד דנה חפץ-טוכלר לכך שלא יתכן שביכנ"ס שנגדו העירייה הגישה תביעה על פעילות לא חוקית, יהיה רשום באתר העירייה.

http://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=142_420

בחיפוש באינטרנט, מצא חבר המועצה שהרב דניאל אוחיון הקים במודיעין ישיבה בשם "לב נוער", קרוב לוודאי להחזרת נערים בתשובה.

כתובת הישיבה היא ביהכנ"ס ’דביר’ בנחל פארן פינת נחל צין (לא רחוק מהקאנטרי סנטר). יתכן והוא העביר את הישיבה מנחל פארן לקאנטרי סנטר.

ראו את הקישורים המצ"ב. (הנתונים והקישורים באדיבות חבר המועצה אבי אלבז)

http://www.hakshiva.net/?page_id=133

https://www.facebook.com/pages/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%A8-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9F/183465785026168?sk=info&tab=page_info  

http://www.hakshiva.net/?page_id=108

עמותת ’אוהל חנה’ רשומה באתר רשם העמותות בזיכרון יעקב, לא מצאתי שם כזה במודיעין. http://index.justice.gov.il/Units/RasutHataagidim/units/RashamAmutot/services/Pages/amuttview.aspx

מדוברות עיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה כי: "עם קבלת התלונה הגיע למקום מפקח  ממחלקת הפיקוח על הבניה. לאחר שהעמותה סירבה בדרכי נועם להפסיק את הפעילות ללא היתר הוגש כתב אישום. דיון הוכחות התקיים לפני כחודש והמשך הדיון נקבע לפי לוח הזמנים של בית המשפט לחודש נובמבר מיד לאחר פגרת בית המשפט והחגים."

עוד נודע כי שמו ופרטיו של בית הכנסת המדובר הורדו מאתר העיריה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות