חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נקמתה של הפרודה בבעל ובת זוגו

 

הפרודה לא השלימה עם נטישתה והחליטה לנקום בבעל ובחברתו לחיים. בסוף עוד התברר שבכלל יש נגדה צו הרחקה. עכשיו היא במעצר

 

לפני כשבוע הגיע לתחנת מודיעין תושב העיר, גבר כבן 55 להגיש תלונה כנגד פרודתו. המתלונן סיפר כי יומיים קודם לכן בסביבות השעה 6:00 בבוקר קיבל המתלונן שתי שיחות למכשירו הנייד ממספר שאינו מזוהה. לאחר מספר דקות קיבל המתלונן הודעת וואטסאפ ממנה הוברר כי נשלחה מפרודתו.

לאחר שקיבל את ההודעה הבחין האיש לטענתו בפרודתו כשהיא מפרקת צלחת מהגלגל האחורי ברכבו ומשאירה לו כיתוב על האוטו בו כתבה ’’תנקו אותי’’. מאוחר יותר באותו היום קיבל המתלונן עוד כשבע שיחות למכשירו הנייד ממספר שאינו מזוהה והבחין בכיתוב נוסף על רכבו בו כתוב ’’תנקו אותי’’. 

בנוסף סיפר הגבר כי במהלך אותו היום בעת שיצאה בת זוגתו הנוכחית מהבית היא הבחינה בפרודתו של בן זוגה כשהיא יושבת מול רכבה. משהבחינה החשודה בבת הזוג זרקה עליה סיגריה בוערת שהייתה בידה וברחה מהמקום. 

בעקבות כך הפרודה התבקשה להגיע לתחנה לחקירה ומאחר ולא הופיעה הוכרזה החשודה כדרושה לחקירה. אתמול בסיועה של תחנת משטרת הראל בירושלים החשודה אותרה ועוכבה לתחנה לחקירה. 

מהחקירה הוברר כי כנגד החשודה צו מניעה המונע ממנה יצירת כל קשר עם בעלה.  החשודה ילידת 61 נכלאה נעצרה ותובא היום בפני שופט להארכת מעצרה בבית משפט השלום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות