חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מי אתה אדוני, ראש הממשלה!

 

הוא תכליתי וענייני ואינו נותן לענייני הרגש לעמוד בדרכו, יחסי האנוש שלו אף הם ממוקדים להשגת מטרותיו, ועקב כך "אינו סופר" אף אחד, אדם שהיה חבר שלו אתמול, יכול להישכח היום. ענת קאופמן מנסה ללמוד משהו על ראש הממשלה דרך כתב ידו

 

מי אתה מר בנימין נתניהו? יש למר נתניהו מעריצים רבים ומנגד הוא מושך אליו אש ובמהלך השנים צבר גם כמה אויבים.

בתקופה זו בה אובמה נוהג מול אירן כמו צ’מברלין לפני פרוץ מלחמת העולם השניה, דע"ש בסיני ומסתבר שיש לנו אזרחים שבויים בידי החמאס ועוד כהנה וכהנה טרדות פעוטות, האם ראש הממשלה מסוגל להתמודד עם הלחץ והקשיים?

.כתב ידו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו משדר כריזמה, נחרצות, נמרצות, עוצמה, בטחון, תקיפות והחלטיות. צורת האותיות אינה דומה כלל לצורת האותיות הנלמדות בבית ספר, אלא מסוגננות בסגנון אישי ויחודי מכאן שלראש הממשלה ישנה חשיבה מקורית, ייחודית ויצירתית, אין לו בעיה לחשוב מחוץ לקופסא, הוא אינו מקבל תכתיבים, אלא פועל על פי שיקול דעתו. סומך בפרט על עצמוואינו מרבה לשתף את הזולת במחשבותיו, לבטיו ותחושותיו.

אותיות הל’ הנ’ והא’ הנוסקות כלפי מעלה מלמדות על אינטליגנציה גבוהה, אמביציה, שאפתנות, הערכה עצמית, עושר פנימי, אידיאלים וערכים. יכולת המנהיגות שלו מתבטאת בין השאר באות ת’ אשר בחלקה העליון יש זוית במקום קמרון. אות זו היא סימן לתפיסה מהירה, יכולת עמידה בלחצים וענייניות.גם האות ל’ מלמדת על יכולת מנהיגות, בנוסף היא מעידה על כושר שכנוע, יכולת השפעה, תקשורת טובה וזורמת ויכולת ביטוי גבוהה שעל כך יעיד גם הכתב הברור והזורםשהרי כפי שאנחנו מתקשרים על גבי הדף, כך אנחנו מתקשרים באופן מילולי. אדם שכתב ידו זורם וספונטני ינהג ויתקשר כך גם בחיי היומיום.

אי אפשר למשוך אותו בלשון ואין סיכוי להוציא ממנו בישירות או בעקיפין מידע שאין ברצונו למסור, זאת על פי ה-ל’ הסגורה בחלקה העליון.

כתב היד של בנימין נתניהו הזורם והחד, מעיד על בעליו שהוא שנון, חד תגובה וישיר הקולט פרטים במהירות ומסוגל לנתח לעומק פרטים.הקו שבו נכתבו האותיות דק וגמיש במיוחד ומלמד על גמישות, יכולות דיפלומוטיות ואינטרסנטיות, הוא לא מוותר לא לעצמו ולא לזולת. הוא גם אינו שוכח דבר לטוב ולרע, אבל יודע להתאים את התנהלותו והתנהגותו לקידום מטרותיו. אינו מתרשם מביקורת ואינו נבהל מהטחות אישיות כלפיו, הוא ממוקד מטרה ולא מניח לדבר לעמוד בדרכו.

הוא תכליתי וענייני ואינו נותן לענייני הרגש לעמוד בדרכו, יחסי האנוש שלו אף הם ממוקדים להשגת מטרותיו, ועקב כך "אינו סופר" אף אחד, אדם שהיה חבר שלו אתמול, יכול להישכח היום, אם אין בו תועלת וכן להפך, אויב יכול להיות חבר קרוב, אם זה משרת את האינטרסים שלו.עם זאת, עדיף שלא להימנות עם אויביו.

חלקה הראשון של האות מ’ צר מאוד עד כדי קו העולה על קו, זהו סימן למתח, תחושת מחנק והסתרה. במילה הצלחה האות צ’ לא עולה למעלה, כפי שהתקן דורש, מכאן שלעיתים יתגמש בנושאים הקשורים לערכים ולענייני הרוח למען המטרות החשובות לו.

כמו כן לא בטוח עד כמה ראש הממשלה מאמין ביכולות הנבחרת. הוא אכן איחל להם בהצלחה, אך הרכין את ראש הצ’.

אותיות ה-נ’ הירדות בנחישות מטה אך גם מתחילות גבוה מעל השורה מלמדות על יכולת תכנון טובה של מהלכים ויכולת ביצוע טובה.

ולסיום חתימתו המורכבת מהאות הראשונה של שמו הפרטי ומכל האותיות של שם המשפחה כאומר חיי האישיים והפרטיים שייכים לי כפי ששמי הפרטי שייך לי, חיי הציבוריים שייכים לכלל כפי ששם המשפחה הוא רחב וכללי יותר. ובמילים אחרות "צאו לי מהורידים" ועזבו את משפחתי בצד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות