חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - אברה מנגיסטו

 

זהו. עכשיו הזמן של כל המתנשאים והגאונים להגיד לי שאני כולה נהג סתום ומתלהם, שלא מבין בתקשורת, ולא מבין מה יגיד העולם, ומה יעשה החמאס, ואיזה לחץ יהיה עלינו, ובית הדין בהאג, ובצלם, והומניות, ומה אשמים אנשי עזה המסכנים

 

בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם".

אתיופי ובדואי חצו את הגבול לעזה. זה נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל זה ממש לא מצחיק אותי שאזרחים ישראלים עוברים על החוק ונכנסים לעזה. גם לא מצחיק אותי שהם עושים את זה מרצונם החופשי. מה לעזאזל הם בכלל חפשו שמה?

דברו היום ברדיו על אברה מנגיסטו, ומישהו באולפן אמר בקול כזה עצוב - לא פשוט הסיפור הזה. אז בעיניי הוא דוקא כן פשוט הסיפור הזה. פשוט לגמרי.

נתחיל בזה שאין פה שום גזענות. לא נגד אתיופים ולא נגד בדואים. יש לחמאס עדיין גופות של חיילים שלנו שלא הצלחנו לשחרר, ולהם באמת מגיע שנעשה הכל בשביל להביא אותם לקבר ישראל, ככה שכל עניין הגזענות לא קשור פה בכלל. זה שיש כל מיני ארגונים של השמאל, שמנסים לרכב על הזעם והקיפוח של האתיופים התמימים, בשביל להפיל את הממשלה- ממש לא אומר שיש כאן גזענות. להיפך. אם כבר יש פה גזענות אז היא של החולי פרסום ושונאי הממשלה האלו, שפתאום נהיו לי כאלו שאכפת להם מהאתיופים, למרות שבחיים לא זרקו חצי מבט לכיוון שלהם קודם, עד שהריחו איזה חצי מנדט, והזדמנות לעשות צרות לממשלה. אז יאללה. צאו מסיפור הגזענות.

אבל אני אעשה לכם את זה עוד יותר פשוט. מגניסטו לפי דעתי כבר לא חי. זה משהו שבטח קשה להגיד למשפחה והורים, אבל גם אם אף אחד לא יגיד להם את זה בפנים- זה לא הופך את זה ללא קיים. הבן אדם לפי מה שהבנתי איבד שפיות והחליט לעבור את הגבול. מי אשם לו? אם היה קופץ מהגג למטה ומת- גם היו באים לממשלה בטענות?

לא צריך לסכן בשבילו שום חייל, ולא לשחרר עבורו שום מחבל או רוצח. הוא לא נשלח לשם מטעם המדינה ולא נחטף. להיפך, ואם היה חוזר בחיים, הייתי שופט אותו על העבירה שביצע. אפילו על הגופות של אורון שאול והדר גולדין שעדיין לא הוחזרו, לא שמעתי כזה רעש בתקשורת - והם גיבורי ישראל.

עכשיו זה לא שאני חס וחלילה מזלזל בצער ובדאגה של המשפחה של מנגיסטו, אבל כשהמדינה מנסה לשחרר אותו, והם מתפתים לכל מיני יועצי תקשורת וארגונים שרוצים להפיל את הממשלה, ועושים רעש במקום לנסות לפתור את זה בשקט, הם מזיקים לו, בדיוק כמו שאמר להם ההוא שאחראי על המשא ומתן. כי עכשיו יהיה יותר קשה להחזיר אותו, בגלל שהמחיר יהיה גבוה, ועם ישראל לא יהיה מוכן לשלם אותו- ובצדק גמור.

ולמרות הכל- בתור מדינה של יהודים, שערבים אחד לשני, יהיה יפה אם נעשה מאמץ להחזיר גם אותם, ופה בדיוק הסיפור הזה בעיניי פשוט לגמרי. אני אמנם לא ראש ממשלה ולא שר ביטחון, אבל באנשים אני מבין טוב מאד ובגלל זה אני אגיד לכם בדיוק מה צריך.

צריך מנהיג עם ביצים, שיודיע עוד היום לכלבים מהחמאס שמרגע זה שום סחורה לא נכנסת לעזה, אפילו לא גרגר אורז, לפני שגופות החיילים מוחזרות אלינו, בתוספת מנגיסטו והבדואי. בלי תנאים בלי עמיאת, בלי אחראי נעדרים, ובלי משא ומתן- כי אין ולא יהיה כזה.  

זהו. עכשיו הזמן של כל המתנשאים והגאונים להגיד לי שאני כולה נהג סתום ומתלהם, שלא מבין בתקשורת, ולא מבין מה יגיד העולם, ומה יעשה החמאס, ואיזה לחץ יהיה עלינו, ובית הדין בהאג, ובצלם, והומניות, ומה אשמים אנשי עזה המסכנים, ואללה ודוניה והאו האו ומיאו מיאו.. אבל בעוד שנה חלק מאותם גאונים כבר ידברו כמוני. כי לאט לאט, המציאות תוכיח, גם להם, שלכלבים מוכי כלבת לא נותנים בונזו - אלא מקל בראש.  

 בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות