חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

אירועי קיץ 2015 יוצאים לדרך

 

קיץ 2015 נפתח שבוע שעבר בקול תרועה רמה עם ארבעה אירועים לכל הגילאים שמשכו אליהם אלפי תושבים. יריית הפתיחה של הקיץ היתה באירוע בפארק ענבה בהשתתפות של יותר מ-3,000 הורים וילדים

 

קיץ 2015 נפתח שבוע שעבר בקול תרועה רמה עם ארבעה אירועים לכל הגילאים שמשכו אליהם אלפי תושבים. יריית הפתיחה של הקיץ היתה באירוע בפארק ענבה בהשתתפות של יותר מ-3,000 הורים וילדים שהגיעו לצפות במופע המוזיקלי "טיף וטף" בכיכובם של אורנה ומשה דץ. הצמד יחד עם הכבשה שושנה, ויואב הצב סחפו את הקטנטנים למסע הרפתקאות מרתק בארץ הדמיון.

האירוע היה השנה בסימן מסגרות "פסיעות" - תוכנית הליווי העירונית למסגרות החינוך הפרטיות. ילדי 45 המסגרות הפרטיות הפעילות בתוכנית הגיעו לאירוע עם בנדנות ובלונים עליהם היה מודפס "פוסעים אל הקיץ" ושרו את השיר של פסיעות שכתבה מירב האוסמן. 

ביום שישי הגיעו עשרות ילדים, גדולים וקטנים לאירוע "קבלת שבת בטבע". המשתתפים נהנו מהסיפור "אליעזר והגזר", אותו המחיזה עינת חרוש ובסיומו בירכו כולם, איש את רעהו בברכת שבת שלום. בשבת הבאה מוזמנים כולם לקבל את פני השבת והפעם לצפות בסיפור "הכיסים של ענתי".

השבוע גם יצאו לדרך גם אירועי "שני ספורטיבי" המשלבים בשלושה פארקים שונים פעילויות ספורט זומבה, שתתקיים בכיכר הירידים בעמק החולה, אימון רצועות בפארק החרגול בעמק בית שאן, ו"המרחב השקט" בפארק בשדרות יצחק רבין (מול אולם הספורט). ביום שלישי השבוע כמו בכל שנה ייצא לדרך גם "פארק קולנוע" המזמין את משפחות העיר ליהנות מסרטים לכל המשפחה, כאשר השבוע (7.7) יוקרן הסרט הקופסונים ובשבוע הבא מוזמנים תושבי העיר ליהנות מהסרט "יצאת כוכב" שיוקרן על מסך ענק בפארק ענבה כחלק מאירועי "פארקולנוע" הנערכים מידי יום שלישי. בעירייה אף הזמינו את התושבים המבוגרים יותר של העיר להגיע במוצאי שבת הבאים, ב-18.7 למוצ"ש מוזיקלי במסגרת אירועי "לילות ענבה". במופע זה תתארח להקת "התפוזים" שתופיע עם מיטב הלהיטים הגדולים וקלאסיקות הרוק הישראליות של שנות ה- 70 של מיטב אמני ישראל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות