חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פסטיבל המים מתחיל היום

 

בפתח תקווה המגלשה שאורכה 300 מ"ר אכזבה בגדול, במודיעין הוחלט ללכת על פסטיבל מים שונה, פחות יומרני אבל אפקטיבי הרבה יותר. ביום ראשון זה מתחיל בפארק יפתח

 

השבוע זה קורה! אירוע השיא של הקיץ ’קיץ רטוב בעיר’ יערך בימים ראשון ושני ותושבי העיר כבר מחכים בקוצר רוח לראות כיצד יהפוך פארק חטיבת יפתח לפארק מים גדול בו יערך הפנינג מים קיצי ללא תשלום עם מגלשות מים ענקיות ושלל פעילויות מים לכל המשפחה.

הפנינג המים הגדול של מודיעין מכבים רעות, אותו מפיק אגף תרבות ואירועים, ייצא לדרך ביום ראשון בשעה 17:00 כאשר בפארק חטיבת יפתח שברחוב עמק דותן יוצבו עשרות מתקני מים בהם מגלשות הרחוב הענקיות ששיגעו את העולם, ממגלשת סופר אקסטרים, ממגלשת גל גדולה עם בריכה, מגלשת דובי ענקית דו מסלולית עם בריכה, ממגלשת גל כפול באורך של 15 מטר, מתחם בועות סבון ובריכות שכשוך לפעוטות. במטרה לתת מענה לכל הגילאים, ליד כל מתקן יוצב שלט עם הגיל לו הוא מתאים.

לאורך כל האירוע ייהנו תושבי העיר ממוזיקה מקפיצה ומאווירה קיצית במיוחד. ביום ראשון בשעה 20:00 יפנו הקטנטנים את מקומם עבור בני הנוער של העיר והחל משעה 20:30 תיערך במקום מסיבת נוער תוססת בשיתוף מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים. מהעירייה מסרו השבוע כי מומלץ להגיע עם גלגלי ים, מזרוני ים ומתנפחים נוספים בכדי ליהנות מחוויית גלישה ייחודית במגלשות (אבל גם תינתן האפשרות לרכוש אבובים וגלגלים בתשלום במקום). בנוסף הזכירה העירייה כי מדובר בימי קיץ חמים ולכן יש להיערך בהתאם. במקום יפעלו גם דוכני מזון בתשלום.

עוד נמסר מהעירייה כי על מנת להקל על עומסי התנועה באזור פארק חטיבת יפתח העירייה תפתח לחנייה את המגרש הסמוך לקניון (רחוב לב העיר) משם יצאו מידי 15 דקות שאטלים שיביאו את המבלים הישר לפארק חטיבת יפתח ויחזירו אותם ללא תשלום.

חבר המועצה מחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "ההתעניינות בעיר סביב האירוע גדולה, ואנחנו נערכים להפיק את כל הלקחים מאירועים דומים שנעשו בערים אחרות על מנת שתושבי מודיעין יוכלו ליהנות כמה שיותר. ללא ספק זהו אחד מהאירועים המרכזיים בעיר במהלך הקיץ הקרוב ואנחנו עושים הכל שהוא יעבור בצורה חלקה ובטוחה "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות