חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לימודים out לימודי קיץ in

 

ביום שלישי תסתיים שנת הלימודים תשע"ה וביום רביעי, 1.7.2015 תצא לדרך, בפעם השנייה, התוכנית "בית הספר של החופש הגדול".

 

 כזכור בית הספר של החופש הגדול, תכנית הקיץ של משרד החינוך, החלה שנה שעברה ועד כה נרשמו לתכנית בעיר 3,192 תלמידי כיתות א’ ו-ב’, המהווים כ80% מפוטנציאל הרישום.

בעירייה ציינו השבוע כי מניתוח נתוני הרישום עולה כי ב"בתי הספר של החופש הגדול" יפעלו 120 כיתות בכל בית ספר בעיר. את פני התלמידים יקבלו מורי בתי הספר שהתגייסו לתוכנית. עוד נמסר כי בין עשרות הכיתות שיפעלו בקיץ יהיו גם שמונה כיתות חינוך מיוחד.

הנושא הארצי שהוגדר השנה על ידי משרד החינוך הוא "חיים בצוותא בחברת הילדים" ובעירייה ראו בזאת הזדמנות להתמקד ולתת דגש מיוחד בתחום המיומנויות החברתיות. בעירייה אף החליטו להרחיב מעט את הנושא המרכזי ולתגבר גם בתחומים הספורט האומנויות והמדעים. בכל יום תתקיים בבתי הספר למידה חברתית וערכית סביב נושאים אלו תוך שילוב בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית בבחינת למידה משמעותית והנאה ובהתאמה לקבוצות הגיל השונות. כמעט בכל יום תתקיים פעילות חיצונית שמטרתה להפוך את הפעילות בבתי הספר אטרקטיבית יותר עבור הילדים.

במסגרת הפעילות יגיעו לבית הספר מפעילים שיעבירו סדנאות ופעילויות מגוונות ובהן סדנת בועות סבון, רוגבי, טאקוונדו, סדנת מוזיקה, סדנאות תיאטרון ועוד.

כמו כן, לבתי הספר יגיעו מאהל בדואי, מופע קרקס וקוסם. בנוסף לפעילויות אלו יתקיימו בבתי הספר שני ימי שיא שיהפכו את בתי הספר להפנינג גדול. ביום השיא הראשון יתקיימו פעילויות קארטינג, קליעה למטרה ונשפנים אינדיאנים וביום השני יתקיימו בבית הספר מגוון פעילויות ODT ומשחק "חפש את המטמון" בעקבות האוצר האבוד בעיר. בנוסף, ב-20.7 בשעות אחה"צ יתקיים יום שיא ארצי בסימן "קשר משפחתי" - פעילות משולבת להורים ולילדים.

למסגרות הצהרונים של כיתות א’-ד’ נרשמו השנה כ-440 תלמידים. בצהרונים שיפעלו בין השעות 13:00-16:00 ייהנו התלמידים מארוחת צהריים ומגוון פעילויות. כזכור הרישום לצהרונים עדיין פתוח בעלות של 670 ₪.

הרישום לקייטנת "עולם הטבע הקסום", הקייטנה לילדי הגנים העירוניים, הסתיים עם יותר מ-2,800 ילדים, סכום הדומה לסכום הנרשמים בשנה שעברה. קייטנת "עולם הטבע הקסום" תפעל עד ה-27.7 בגנים העירוניים בשני מסלולים, מסלול קצר בין השעות: 07:30 - 13:30 ומסלול ארוך עד השעה 16:30. בנוסף ניתנה אפשרות להאריך את פעילות הקייטנה עד ה- 30/7/15.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות