חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

משלחת נוער של ”ליונס מודיעין” יוצאת לחו”ל

 

משלחת המונה ארבעה נערות ונערים המיצגים את מועדון "ליונס מודיעין" יוצאת בימים אלה לחו"ל במסגרת משלחת של חילופי נוער של "ליונס ישראל"

 

אילנה עדן, ענבר בלוך, תומר בר-עוז ועידן ישראלי, מבתי ספר תיכוניים בעיר, יוצאים בימים אלה במסגרת משלחת חילופי הנוער של מועדון "ליונס מודיעין" לאירלנד, הולנד, נורבגיה וטקסס , כל אחד למדינה אחרת, לתקופה של שבועיים עד חודש ימים במסגרתה יבלו עם בני נוער בני גילם מארצות שונות בעולם. הם יתארחו אצל  חברי מועדוני ליונס בעולם, ישהו רוב הזמן במחנות נוער ויהיו חשופים למפגשים מעניינים, טיולים ופעילויות מגוונות עם בני הנוער.

בני הנוער שנבחרו לייצג את מועדון "ליונס מודיעין" העוסק בהתנדבות בקהילה - מתנדבים אף הם מזה זמן רב ב"קפה אירופה" עם  ניצולי השואה .

במפגש שקיימה הנהלת מועדון "ליונס מודיעין" עם בני הנוער טרם צאתם, תדרכה ההנהלה את חברי המשלחת בכל הנוגע להתנהגות הנוער ולייצוג המועדון במשלחת.

"אתם מייצגים את המועדון במשלחת הנוער של ה"ליונס" ואנו מאחלים לכם הצלחה " אמר שמחה שידלובסקי, נשיא המועדון, לאחר שסקר בפניהם את פעילות ארגון ה"ליונס" בעולם ופעילות מועדון "ליונס מודיעין" במודיעין ובמועצה אזורית חבל מודיעין.  "אני בטוח שתייצגו אותנו בכבוד " סיים שמחה את דבריו.

ימי טרסי, משנה לנשיא המועדון והמיועד להחליפו בשנה הקרובה, ציין, כי  מטרת ארגון משלחות חילופי הנוער ע"י ה"ליונס הבינלאומי" היא, שבני נוער יפגשו בני נוער מהעולם כולו  ויחשפו לתרבויות אחרות. בדרך זו יכירו, יבינו, ילמדו לקבל את האחר ויתרמו להגברת ההבנה בין בני הנוער והעמים.

בפנייתו לקבוצה אמר:" זה דורש מכם הקשבה וסבלנות. לאור האירועים האחרונים ועל אף היות ארגון ה"ליונס" ארגון א-פוליטי, אתם עלולים להיקלע לויכוחים על המלחמה ויידרש מכם איפוק". "אני משוכנע שתייצגו אותנו ואת המדינה בכבוד" הוסיף.

זו הפעם השלישית שמועדון "ליונס מודיעין" משתתף במשלחות חילופי הנוער של "ליונס ישראל", שיוצאות לחו"ל במהלך חופשת הקיץ.

כתבה: חיה כץ, חברה במועדון "ליונס מודיעין" . צילום: אבי עדן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות