חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

טקס החלפת נשיאים במועדון ”ליונס מודיעין”

 

צהרי יום שישי במלון רגינה גורן באשקלון. חברי מועדון "ליונס מודיעין" באו לסופשבוע מועדוני בו חגגו בטקס רב רושם את החלפת נשיאי המועדון

 

צהרי יום שישי במלון רגינה גורן באשקלון. חברי מועדון "ליונס מודיעין" באו לסופשבוע מועדוני בו חגגו בטקס רב רושם את החלפת נשיאי המועדון. ימי טרסי, הנשיא הנכנס החליף את שמחה שידלובסקי, הנשיא היוצא לאחר שנת פעילות התנדבותית פורייה בקהילה.

בין המוזמנים שהגיעו לאשקלון: נציב "ליונס-ישראל", אמנון אלתר ורעייתו עדנה, נשיאת מועדון "ליונס" בבאר שבע. עוד הגיעו: אילן בן-סעדון, סגן ראש העיר, יעקב אלמוג, ראש האגף לשירותים חברתיים ומיטל אשור, מנהלת הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול באגף. שגרו ברכות: חיים ביבס, ראש העיר מודיעין ושמעון שוסן, ראש המועצה האזורית חבל מודיעין.

הטקס נפתח בתפילת ה"ליונס" לשלום ולאחריה הוצגה מצגת המסכמת את הפעילויות העיקריות של המועדון, מלווה בדברי הסבר של שמחה שידלובסקי הנשיא היוצא. בין הפעילויות שפורטו : אירוע שנתי לגיוס כספים לפעילות ולתרומת מלגות לקהילה, פעילויות רווחה הכוללות התנדבויות במרכז שיקומי בשוהם, ב"קפה אירופה"-עם ניצולי שואה וב"זולה" עם בני נוער, מיזם משותף לעירייה ולמועדון. טיפול בחיילי צה"ל באזור וסיום פיילוט של איתור "עין עצלה" בילדי הגנים, במועצה אזורית חבל מודיעין ועוד.

שמחה שידלובסקי, שהציב בתחילת כהונתו כיעד, "מועדון חברים מגובש הפועל לטובת הקהילה" סקר גם את הפעילות החברתית הענפה שנעשתה במהלך שנת כהונתו לצורך גיבוש המועדון: טיולי ג’יפים בארץ ובחו"ל, בקורים במוזיאונים, הרצאות על מניעת שימוש בסמים ואלכוהול ועוד. " ללא חברותא בין החברים וויתור על האגו לא היינו מגיעים להישגים שהגענו אליהם בכל תחומי העשייה" סכם שמחה שידלובסקי, הנשיא היוצא את דבריו. הוא הודה לחברים על האמון ושיתוף הפעולה והזמין את ימי טרסי, הנשיא המיועד, לעמוד לצידו לקראת טקס העברת נשיאות המועדון.  דב עפרון, הנשיא הקודם, שניהל את הטקס לפי הכללים המקובלים במועדוני ליונס בארץ ובעולם, בקש מהנשיא הנבחר לאחוז במקבת, המסמלת סמכות הניתנת לנשיא הנכנס להנהיג את המועדון ולקבלה מידי הנשיא היוצא.

ימי טרסי, הנשיא הנכנס, התווה את הדרך להמשך הפעילות: העמקת הפעילות ההתנדבותית בתחום הרווחה תוך מודעות והתאמה לצורכי הקהילה ולצרכי המתנדב, השתתפות בפעילויות השונות של "ליונס-ישראל", ארגון הגג של ה"ליונס" בארץ, הגברת הקשר עם מועדונים אחרים בארץ והגברת הפעילות החברתית של חברי המועדון.

מתחילים בברכות. ראשון למברכים היה אילן בן-סעדון, סגן ראש העיר. "באתי להוקיר תודה לשמחה שידלובסקי ולימי טרסי" הוא מצהיר "שנענים מידית לכל בקשה ומסייעים בפתרון בעיות". בהתייחסו לזולה הוא אומר:"הצלחנו להחזיר את אמון הנוער בזולה בגלל מתנדבים כמו שיש במועדון ה"ליונס" ומוסיף, "אנחנו כעירייה עומדים לרשותכם ונעניק לכם את מלוא העזרה כדי לקדם פרויקטים בעיר".

נציב "ליונס -ישראל", אמנון אלתר, משבח אף הוא את הנשיא היוצא ואת חברי המועדון כולו. "אין עוד מועדון עם עשייה כזו וזכיתם שיש לכם גם עירייה כזו" הוא אומר ומעניק לשמחה תעודת הוקרה מנשיא ליונס העולמי וממנה אותו לראש נפה - האחראי על מספר מועדוני "ליונס" באזור.

תם הטקס המרגש והתכנית האמנותית החלה. דני דוביסקי, הסולן של להקת השגרירים לשעבר, במופע מלהיב של שירי שנות השישים מרקיד את החברים המצטרפים בשירה לריקודים סוערים הנמשכים לתוך הלילה.

שבת בבקר. יוצאים בעקבות ימי טרסי, הנשיא החדש, לטיול בחורבות בית גוברין, ממשיכים לסיור ביקב "הנס שטרנבך" ולקינוח - ארוחת צהרים ב"קדירה של סבתא" בחורשה, שבמושב צפרירים.

כתבה וצלמה: חיה כץ, מועדון "ליונס מודיעין". 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות