חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הקהילה הגאה בעיר בפעולה

 

פורום הקהילה הגאה של מודיעין מכבים רעות, שהחל את פעילותו לפני כשנה בעיר הציג השבוע את לוח הפעילויות החדש לחברי הקהילה

 

הקהילה הגאה בעיר מתחלקת לשתי קבוצות עיקריות: בני נוער וצעירים שנולדו או גדלו בעיר, וזוגות/מבוגרים, שהגיעו מחוץ לעיר כאשר לחלקם יש משפחה וילדים.

מטרת לוח האירועים היא לאפשר לכל אותם תושבים לקבל פעילויות המתאימות למגוון הצרכים של הקהילה. את הפעילויות בנו חברי הפורום הגאה בעיר והוא מופיע בקבוצת הפייסבוק, הקהילה הגאה - מודיעין מכבים רעות וכן באתר העירייה בדף "קהילה וחברה".

לוח הפעילויות כולל מגוון רחב של פעילויות לכל חלקי הקהילה. בין כלל הפעילויות ישנו מפגש שבועי דיסקרטי המיועד לבני נוער בגילאי תיכון (כיתות ט’ עד י"ב), ומופעל על-ידי עמותת סחלבים. פעילות נוספת היא מפגשים של אימהות ואבות ל-להט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג’נדרים וביסקסואליים). בקבוצה זו משתפים ההורים את חבריהם בקשיים שלהם מתלבטים אחד עם השני ובעיקר מקבלים תמיכה, איש מרעהו.

פעילות נוספת המתקיימת בעיר, היא משחקייה הפועלת עבור ילדים להורים גאים מגיל לידה עד 10. המשחקייה מעניקה מסגרת של משחקים, הפעלות, ציורים והרבה חברים לילדים וגם להורים פעם בשבוע בימי שלישי. בימי שני יכולים הורים לילדים גאים להצטרף לפעילות של עמותת תהל"ה המהווה בית חם לקהילת ההורים ובני המשפחה של הלהט"ב ומסייעת להם להיות עוגן חזק ותומך לילדים באמצעות תמיכה והקניית כלים להם ולילדים.

לוח הפעילויות כולל גם את הפעילות של תנועת הנוער "איגי" של הארגון הגאה לבני נוער בגילאי ט’-י"ב, המתקיימת בימי חמישי, פעילות של קבוצת מנהיגות של המשפחות הגאות בעיר שנועדה ליצור בית וקהילה למשפחות הגאות שיהיו ערבות זו לזו, ויפעלו ליצירת מציאות של קבלה ושוויון בעיר. בנוסף פועלת בעיר זה זמן רב גם פעילות כדורסל לבנות הקהילה וכן פעילות של "תוכנית ניר" ששמה לה למטרה לעודד שיח של קבלה, שוויון וסובלנות בבתי הספר.

מטרת פעילות זו היא להוביל שיח על זכויות אדם, ערך, שוויון האדם והאישה דרך עיסוק בנושא מגדר, מיניות להט"ב, פוביה וגזענות, המתקיימת בכל ימות השנה. בנוסף, במסגרת אירועי הגאווה 2015 יתקיים פיקניק למשפחות גאות שיערך ביום שבת הבא, 4.7.15.

יו"ר ארגון "משפחות גאות במודיעין", ד"ר קובי דביר: "’הפורום הגאה - מודיעין מכבים רעות’ שם לו למטרה לאחד את כל הפעילויות הגאות בעיר, ליצור שיתופי פעולה בין הקבוצות הפועלות בעיר ולגבש קהילה גאה שתהווה בסיס תמיכה לחברים בה. ראש החץ של פעילות זו היא הקמתו של ארגון ’משפחות גאות במודיעין’ בהנחיית האגף לשירותים חברתיים בעירייה. הארגון, שהוכר כארגון המתנדבים ה-65 הפועל בעיר, והוא מאגד בתוכו את כל סוגי המשפחות הגאות בעיר: זוגות גברים, זוגות נשים, הורות משותפת וחד-הוריות. ניתן ליצור איתנו קשר ולהצטרף לכל הפעילויות במייל: modiin.pride@gmail.com  "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות