חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חדש: קו נוסף מבאר שבע למודיעין

 

בשורה לסטודנטים ולחיילים הלומדים ומשרתים בדרום הארץ: החל מיום חמישי הראשון של יולי, 2.7.15 תפעיל חברת "קווים" קו נוסף (258) שיצא מבאר שבע לכיוון מודיעין

 

בשורה לסטודנטים ולחיילים הלומדים ומשרתים בדרום הארץ: החל מיום חמישי הראשון של יולי, 2.7.15 תפעיל חברת "קווים" קו נוסף (258) שיצא מבאר שבע לכיוון מודיעין מכבים רעות בימי חמישי בשעה 15:30. זאת נוסף על הקו הקיים בשעה 16:30.

הפעלת קו זה היא כתוצאה מפנייה של ראש העיר חיים ביבס למשרד התחבורה וחברת קווים וזאת במטרה לסייע לתושבי העיר ובראשם החיילים המשרתים בדרום הארץ והסטודנטים הלומדים באוניברסיטת בן גוריון ובמכללות נוספות בדרום. כזכור, לפני כחמש שנים פנתה העירייה לצה"ל, במטרה להגדיל את נפח התחבורה הציבורים ממודיעין מכבים רעות לבאר שבע בימי ראשון. בעקבות פניות אלה החל לצאת מהעיר אוטובוס מיוחד שהסיע את החיילים דרומה. עם הצלחת המיזם והגידול בכמות החיילים שהשתמשו בקו זה הוגדל מספר האוטובוסים הנוסעים ביום ראשון לבאר שבע וכיום יוצאים ממודיעין מכבים רעות לבאר שבע שני אוטובוסים.

האוטובוס למודיעין מכבים רעות, ייצא בימי חמישי בשעה 15:30 מהתחנה המרכזית בבאר שבע, יעבור בצומת הרחובות יצחק בן צבי ושדרות רגר ויאסוף בעוד מספר תחנות בדרך: ליד בניין עיריית באר שבע, בית חולים סורוקה וגן יהונתן. משם יצא האוטובוס לכיוון מודיעין מכבים רעות כאשר בדרך יאסוף גם מצומת להבים, דבירה, ובית קמה. הקו יעבור ויעצור גם בצומת פלוגות, צומת קסטינה, צומת אחים וצומת ראם (מסמיה). משם ימשיך האוטובוס ללא עצירות עד מודיעין מכבים רעות כאשר בעיר יוכלו הנוסעים לרדת בתחנות שבצומת הרחובות שדרות החשמונאים ויצחק רבין, בצומת הרחבות ערער ועמק דותן ובסמוך לבניין העירייה. תוואי הקו נקבע על ידי משרד התחבורה בתיאום עם חברת קווים ומנהל אגף השרות בעירייה יעקב כהן, האמון על נושא התחבורה הציבורית בעירייה.

על פי הערכות העירייה וחברת קווים הקו שיפעל בין באר שבע למודיעין מכבים רעות יהיה קו פעיל ביותר כאשר בין המשתמשים בקו זה הם עשרות חיילים המשרתים בבסיסים בדרום הארץ וסטודנטים הלומדים באוניברסיטת בן גוריון.

ראש העיר חיים ביבס: "בעבר היו מספר ניסיונות להפעלת הסעות ונסיעות מיוחדות מבאר שבע למודיעין מכבים רעות, שלא זכו להיענות גדולה. למרות זאת, אנחנו בעירייה פעלנו על מנת להגביר את נפח התחבורה הציבורית מבאר שבע למודיעין מכבים רעות. בחודשים הקרובים נבחן את השימוש בקו זה ובמידת הצורך, בהתאם לפעילותו, יבוצעו שינויים על מנת שקו זה יישרת את מירב המשתמשים תושבי העיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות