חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הנהגת ההורים: עיצומים כן, השבתה עירונית, לא

 

הנהגת ההורים בעיר לא תקיים השבתה מקומית/עירונית, כמו שעושים בחלק מהיישובים האחרים והיא נצטרף להחלטה הארצית להעצים את השיבושים

 

עדכון להורים בנושא המחאה לפתרון הצפיפות בכיתות הלימוד

הורים יקרים,

אנחנו מבקשים לעדכן אתכם בהתפתחויות האחרונות בקשר למחאה הארצית בנושא הצפיפות בכיתות, את המחאה מוביל פורום ועדי ההורים היישוביים בו גם אנחנו חברים עם כמאה יישובים נוספים. 

•·חמישי התקיימה פגישה במשרד החינוך בין מנכ"לית משרד החינוך לבין נציגי פורום וועדי ההורים היישוביים, שנקבעה על פי בקשת יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי, זאת בעקבות המחאה הארצית שמוביל הפורום.

•·כזכור, פורום וועדי ההורים היישוביים הגיש רשימת בקשות לצמצום מספר התלמידים בכיתה לעד 32 תלמידים, תוך דרישה שבשלב ראשון, בשנת הלימודים תשע"ו לא תיפתחנה כיתות א’ של יותר מ-32 תלמידים ושלא יתבצע איחוד של כיתות.

• במהלך הפגישה, ביקשה המנכ"לית להקים צוות פעולה משותף של נציגי ההורים ומשרד החינוך. ההורים אינם מעוניינים במשיכת זמן בועדות נוספות ורוצים לראות תוכנית עבודה.

• בפגישה לא חלה התקדמות מהותית לשינוי התקן לעד 32 תלמידים בכיתה. כן הובן שטרם נתקבלו הנחיות למניעת איחוד הכיתות - מה שיוביל לפתיחתן של כיתות בהן עד 40 תלמידים בכתה. לאור זאת, פורום וועדי ההורים היישוביים החליט לחדש ולהעצים את השיבושים.

הנהגת ההורים העירונית נמצאת בקשר ישיר הן עם נציגי פורום הועדים היישוביים והן עם נציגי מרכז השלטון המקומי, הפועלים כעת בערוצים השונים במטרה ליישם תוכנית ארוכת טווח שתביא לשינוי וצמצום כמות הילדים בכיתות.

בשלב זה, אנו חושבים כי מהלכי השבתות קצרים ולא מתואמים במוקדים שונים בארץ, לא משיגים את התוצאה הרצויה.

כפי שציינו במכתב הקודם, הנהגת ההורים תומכת במהלך ארצי אחיד, אליו יצטרפו גם הורי העיר מודיעין. אנו פועלים עם נציגי הפורום במטרה לקבל החלטה משמעותית, שתביא את משרד החינוך להבנה כי אין בכוונת ההורים לפתוח את שנת תשע"ו במצב הנוכחי.

בימים הקרובים נעדכן אתכם בנושא באמצעות ועדי ההורים בבתי הספר ובתקשורת.

קיימת חשיבות רבה להשתתפות כולנו.

 

אודי בכור

יו"ר הנהגת ההורים, בי"ס רמון

מרכז  נושא הצפיפות בכיתות

אמציה דויטש

יו"ר הנהגת ההורים העירונית

  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות