חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חשב השכר שנעצר היה מעורב בתאונה דרכים. האם זה היה במקרה?

 

העיריה התלוננה על חשד בגניבת כספים מתמשכת והבוקר יובא בפני שופט תושב העיר בן 47 המועסק כחשב השכר של העיריה מזה שנים רבות מטעם חברה חיצונית. העיריה: "לאור הממצאים הקשים העירייה תערוך צעדים משפטיים כנגד כל הגורמים הרלוונטיים בגין כל הנזקים שנגרמו לעירייה"    

 

בעיריה עדיין לא מעכלים את ההתרחשויות. בשבוע שעבר עלו בעיריה על מעילת ענק של מאות אלפי שקלים והחשד נפל על חשב השכר העירוני.  מקור בכיר בעיריה סיפר: אני מכיר את העובד לפחות 15 שנה. שם החשוד ותפקידו המדויק ידועים לנו אך לא ניתן לפרסמם בטרם יובא בפני שופט.

מתברר שכבר בחמישי האחרון, התברר שהחשוד היה מעורב בתאונת דרכים בעיר. מקור בעיריה סבור שמדובר כנראה ב"תאונה מוזמנת" כדי לעקב את ההליכים נגדו".מדובר רק בחשד לביום ואין ביסוס כרגע לכך.

מיד עם גילוי המעילה המתמשכת מזה שנים, פנו כאן למשטרה וחוקרי היחידה להונאה במחוז מרכז עצרו אתמול בבוקר את העובד בן ה 47 המתגורר בעיר  בחשד שמעל בכספי העירייה בהיקף של למעלה מחצי מיליון ש"ח.
המשטרה: "החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה ע"י עיריית מודיעין, לאחר שעלה חשד כי מתבצעת על ידי החשוד  גניבה שיטתית של כסף מהעירייה".
אתמול, עם המעבר לחקירה גלויה נעצר העובד, בוצע חיפוש בביתו והוא נחקר בחשד לעבירות של גניבה ממעביד, קבלת דבר במרמה, זיוף, הלבנת הון ועבירות מס.
היום סמוך לשעה 11:00 יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ.

 לשכת הדוברות של העיריה שלחה למערכת את התייחסותה לפרשה:"ביום שישי בבוקר הגישה עיריית מודיעין מכבים רעות תלונה ליחידת ההונאה במחוז מרכז נגד עובד חברה חיצונית המעניקה שירותים לעירייה, על גניבה.

החשד למעילה עלה ביום רביעי בערב, בעקבות תלונה שהגיעה לעירייה וכללה מידע אודות החשדות. לאחר קבלת התלונה, נערכה ביום חמישי בעירייה בדיקה מקיפה בהובלת מנהל מחלקת המחשוב של העירייה. מהבדיקה שביצעה העירייה התגלה כי העובד יצר תשלומים פיקטיביים תחת שמות של עובדים, שסיימו את עבודתם בעירייה וקיבלו, זה מכבר, את פיצויי הפיטורין. העובד החיצוני העביר תחת שמות אלה "השלמות פיצויי פיטורין" נוספים שהלכו למעשה לחשבונו הפרטי.

עם גילוי פרטים אלה יצרה עוד באותו היום העירייה קשר עם מפקד משטרת מודיעין ויחידת ההונאה של מחוז מרכז במטרה להגיש תלונה ולהתחיל בחקירת המקרה לאלתר. בתיאום עם המשטרה, העבירה העירייה ביום שישי בבוקר, לידי יחידת ההונאה של המשטרה את כל החומר ברשותה, לרבות מחשבו האישי של העובד החיצוני.

לאחר הגשת התלונה החלה המשטרה בחקירה של המקרה וביום שני האחרון נעצר העובד החיצוני. בעירייה הודו למשטרה על הטיפול המהיר של יחידת ההונאה של מחוז מרכז בפרשה ולמפקד מחוז מרכז במשטרה

בעירייה אמנם ציינו כי יש להמתין לסיום החקירה על ידי יחידת ההונאה של המשטרה, אך יחד עם זאת, לאור הממצאים הקשים העירייה תערוך צעדים משפטיים כנגד כל הגורמים הרלוונטיים בגין כל הנזקים שנגרמו לעירייה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות