חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

צייר גרפיטי על קירות בית הספר ונתפס

 

מחלקת הביטחון של העירייה תפסה בשבוע שעבר קבוצת בני נוער בעת שציירו ציורי קיר (גרפיטי), במסגרת פעילות אכיפה שהתקיימה במטרה למנוע את תופעת הוונדליזם והגרפיטי.

 

מחלקת הביטחון של העירייה תפסה בשבוע שעבר קבוצת בני נוער בעת שציירו ציורי קיר (גרפיטי), במסגרת פעילות אכיפה שהתקיימה במטרה למנוע את תופעת הוונדליזם והגרפיטי. פעילות זו הינה תוצאה מפעילות רחבת היקף של מחלקת ביטחון בעיר הכוללת פעילות סמויה ותצפיות במספר מקומות ברחבי העיר על מנת לתפוס את מבצעי הוונדליזם.

בפעילות הסמויה שבוצעה על ידי סיירי מחלקת הביטחון בתחילת השבוע נצפו ותועדו בווידאו חבורת נערים בתוך שטח של בית ספר בעיר כאשר אחד מבני הנוער, נער כבן 14, מבצע גרפיטי על קירות אולם הספורט של בית הספר. בניסיון הבריחה של הנער הוא נתפס ע"י סיירי הביטחון כשבכיסו מיכל תרסיס צבע כחול בו השתמש כאשר צבע את הגרפיטי. הנער הועבר להמשך טיפול של משטרת מודיעין.

כזכור, לאחרונה יצאה העירייה בשיתוף תכנית "עיר ללא אלימות", הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול, מועצת הנוער, הנהגת ההורים העירונית, ומחלקת נוער וצעירים בסחלבים, בקמפיין "שומרים על הבית שלנו" הקורא לצמצום ומניעת סוגי אלימות שונים בכלל והשחתת הרכוש הציבורי והפרטי בפרט. לצד קמפיין רחב שכולל הגברת פעולות מניעה הסברתיות, חינוכיות ואכפתיות לטובת שמירה על המרחב והרכוש הציבורי בקרב ילדים, נוער והורים, הוגברה גם פעילות האכיפה כנגד משחיתי רכוש.

בעירייה ציינו כי במהלך חודשי הקיץ, לאחר סיום שנת הלימודים והקייטנות, תתוגבר פעילות האבטחה של מחלקת הביטחון של העירייה גם בלילות על מנת לאפשר פעילות שקטה לאורך כל שעות היממה.

 

מנהלת תכנית עיר ללא אלימות, טוני חי: "הקמפיין "שומרים על הבית שלנו" נועד לצמצם את מקרי הוונדליזם, לעלות את המודעות והחשיבות של שמירה על הבית וכן להגביר את תחושת הביטחון לתושבי העיר. פעילות זו של מחלקת הביטחון מדגימה את האכיפה האיכותית המתבצעת בעיר. אני קוראת לתושבי העיר להיות שותפים בשמירה על הבית שלנו, לשמור על המרחבים הציבוריים המטופחים של העיר, לגלות מעורבות ולשוחח עם הילדים ובני הנוער על הוונדליזם והשלכותיו, להיות ערניים לסביבה ולדווח למוקד העירוני על כל מקרה של השחתה בעיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות