חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דבורה וחיים לוי - ”אנשי השנה” של מועדון ”ליונס מודיעין”

 

דבורה וחיים לוי מנוף איילון שליד מודיעין נבחרו עי מועדון "ליונס מודיעין" לאנשי השנה של המועדון

 

דבורה וחיים לוי מנוף איילון שליד מודיעין נבחרו עי מועדון "ליונס מודיעין"  לאנשי השנה של המועדון וייצגו את המועדון בטקס הענקת "אות אנשי השנה" שהתקיים בשבוע שעבר בכפר סבא  ע"י "ליונס ישראל", ארגון הגג של מועדוני הליונס הבינלאומי בארץ .

מידי שנה מארגן "ליונס ישראל" את טקס "איש השנה" אליו שולחים כל מועדוני הליונס בארץ את המומלצים שלהם, שנבחרו על פעילות התנדבותית ותרומה לקהילה.

מועדון "ליונס מודיעין" בחר בדבורה וחיים לוי כ"אנשי השנה" של המועדון על פעילותם לטובת ילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

מזה כ- 10 שנים מארגנים בני הזוג לוי במשך כל ימות השנה מסגרת מעין מועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים הנקראת "איתנים" ובקיץ מקיימים קייטנה לילדים תוך שהם מגייסים לפעילות  את בני הנוער של נוף איילון.

בני הנוער המשמשים כמדריכים  - מטפלים בילדים עם מוגבלויות שונות: שיתוק מוחין, תסמונת דאון ועוד לרבות בילדים המרותקים לכיסאות גלגלים.

פעם בשבוע מגיעים הילדים למועדון בנוף איילון  והמדריכים שרים, משחקים ורוקדים אתם במשך כשעתיים במסירות ובאהבה בלתי רגילים.

הפעילות מגיעה לשיאה בחופשת הקיץ. הילדים באים לקייטנה שנמשכת שבוע ימים במסגרתה הם מתארחים בבתי המשפחות בנוף איילון ובני הנוער של המקום-המדריכים דואגים לכל צרכיהם . במסגרת קייטנה זו משתלבים שלושה ממתנדבי "ליונס מודיעין" , המארגנים לילדים טיול גיפים באזור מודיעין ולטרון.

על כל אלה נבחרו בני הזוג דבורה וחיים לוי, כ"אנשי השנה" של מועדון "ליונס מודיעין". בנוסף, בטקס הוענק גם "אות המופת" לזוג העיתונאים: אורלי וילנאי וגיא מרוז על תרומתם לחברה, בחירת ליונס-ישראל.

  כתבה: חיה  כץ, מתנדבת וחברה במועדון "ליונס מודיעין".

צילום: ימי טרסי, משנה לנשיא מועדון "ליונס מודיעין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות