חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ארבעה מגרשי ספורט חדשים בבתי הספר

 

בארבעה בתי ספר במודיעין נבנים מגרשי ספורט שיושלמו אחרי פתיחת שנת הלימודים. ככל הנראה נמצא תקציב לבניית אולם ספורט בבית ספר ’האלה’ שישמש גם את תושבי השכונה

 

מהנדס העיר, רמי זיו, דיווח להנהגת ההורים העירונית כי העירייה בונה ארבעה מגרשי ספורט חדשים במוסדות החינוך. מגרש ספורט בבית ספר ’קשת’ (לשעבר ממלכתי ט’) יושלם ככל הנראה לקראת חודש נובמבר. העיכוב נובע מבניית הקיר התומך שאת בנייתו מתחילים בימים אלה.

מגרש ספורט נוסף נבנה בבית ספר יחד בשמשוני, מגרש שלישי נבנה בעירוני ג’ ע"ש מוטה גור ומגרש רביעי בישיבה התיכונית בבוכמן. הצפי הוא שארבעת המגרשים יהיו מוכנים לקראת חודש נובמבר.

לגבי אולמות ספורט מסר זיו כי האולם בשדרות יצחק רבין יפתח בקרוב לאחר שנפתרו בעיות כיבוי אש. זהו האולם היחידי בעיר שזכה לתקציב עבור מיזוג אוויר ופרקט.

אולם הספורט בתיכון עירוני ב’ ע"ש רבין צפוי להיפתח בתחילת שנת הלימודים וכך גם אולם ההתעמלות הקטן במבנה בית ספר רמון שתקציב הקמתו עלה כמיליון שקל.

בשלב זה נראה כי בעירייה יצליחו לגייס בקרוב תקציב לבניית אולם בבית ספר ’האלה’ בעמק האלה, אולם התעמלות שישמש גם את תושבי השכונה וזאת בעוד בתי ספר ותיקים יותר, כדוגמת אסיף, מחכים כבר שנים לאולמות התעמלות.

בהתייחסו לנושא הסביר זיו כי האולמות מתוקצבים על פי קריטריונים של ועדת ברודט שקובעים תקצוב רק לאולמות מעל 800 מטר, בעוד שבחלק מבתי הספר לא קיים שטח בגדול כזה לבניית אולם התעמלות. במקרה זה ניתן היה לגייס כסף ממפעל הפיס. אולם העירייה קיבלה את כל התקציב המגיע לה ממפעל הפיס לשנת התקציב הנוכחית ולא ברור מתי יושגו תקציבים נוספים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות