חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אילן בן סעדון >>

כיכר התחבורה נפתחה לתנועה מלאה

 

הבוקר יום שלישי נפתחה כיכר התחבורה לתנועה מלאה של 360 מעלות ובכך מאפשרת מציאות תחבורתית חדשה בעיר. סגן ראש העיר אילן בן סעדון מפרט על עוד שיפורים שנעשים ויעשו בעיר

 

הכיכר, במתכונתה הסופית, מאפשרת זרימת תנועה באופן חופשי על גבי שלושה מסלולי נסיעה במרכז העיר. כזכור לפני שלושה שבועות נפתח לתנועה כביש השיקוע הנמצא על שדרות החשמונאים בין צומת חיים בר-לב לצומת עמק דותן. הכביש, העובר מתחת לכיכר העירייה, הוא באורך של כקילומטר ומטרתו לאפשר מעבר מהיר יותר בין שני קצוות העיר.
השילוב של פתיחת הכיכר לתנועה מלאה וכביש השיקוע יביאו להקלה משמעותית בגודש התנועה באזור מרכז העיר.

ואם נחזור יממה קודם לכן, הנה סגן ראש העיר בן סעדון מפרט ואף מוסיף באשר לעוד שינויים ושיפורים תחבורתיים ברחבים העיר:

ביום שני בשבוע שעבר קיממה העירייה סיור על מנת לבחון את פעילות כביש השיקוע שנפתח לפני כשלושה שבועות. 
כביש השיקוע בשדרות החשמונאים המתחיל עם רחוב ברלב ומסתיים במפגש הרחובות החשמונאים ועמק דותן ועובר מתחת לכיכר התחבורה. בשבועיים הראשונים קיימה העירייה תצפיות לאורך הכביש ובצמתים הסמוכים. תוך איסוף פניות שהגיעו לעירייה ולאנשי המקצוע.
בשבוע שעבר התקיים סיור בו השתתפו נציגי משרד התחבורה, נציגי המשרד לבטיחות בדרכים, משטרה ונציגי העירייה מהנדסת התנועה אורנה מוזס והסמנכל"ית מיכל ענבר פרפרי על מנת לבחון את הדברים מקרוב.  אחד הדברים שניתן עליו דגש מיוחד הוא הפניה שמאלה לכיוון ברלב.

להלן ההחלטות שבכוונת העירייה לבצע בדחיפות:

בצומת בר לב- שדרות החשמונאים: יוצב העמוד עם שוט כפול במפרדה שבין השקוע לשדרות החשמונאים. זרוע ימנית באורך 2 מ’, זרוע שמאלית באורך 3 מ’. על הזרוע הימנית יותקנו סט פנסים שמאלה, על הזרוע השמאלית סט פנסים ישר.
יוסרו תמרורי המהירות 70 קמ"ש בתחום השקוע. כך שהמהירות המירבית המותרת היא 50 קמ"ש. יוצבו תמרורי איסור כניסה להולכי רגל ורוכבי אופניים בכניסות לשקוע 3 תמרורים בכל צד, סה"כ 6 תמרורים ולהציבם על שלושת המפרדות. יוצב שלט כדוגמת הקיים עם הכיתוב- "בעת הפסקת פעולת הרמזור הפנייה שמאלה אסורה" ולהציבו על עמוד  הרמזור שמאלה לבר לב.

בצומת עמק דותן- שד" החשמונאים: יותקן תמרור אין כניסה על זרוע השוט של הרמזור המיועד ליוצאים מהשקוע מצידו האחורי, התמרור יופנה לבאים מכביש 431. יתווסף שילוט הכוונה " לכביש 443 סע בשקוע" והוא יוצב בזרוע הדרומית של צומת עמק דותן- שד" החשמונאים, השילוט יוצב במפרדה המרכזית לפני העקול. תבוצע ספירה לפניה שמאלה משד" החשמונאים לעמק דותן לבדוק שימושים.

במהלך השבועות הקרובים תבוצע פניה ימינה עוקפת רמזור (ללא תלות ברמזור) מחשמונאים לעמק דותן.
אילן בן סעדון סגן ראש העירייה מחזיק תיק התחבורה: "עם פתיחת כביש השיקוע אפשרנו גישה מהירה יותר מהכניסה לעיר לצידה השני. אנו פועלים ועושים בדיקות כל הזמן לשיפור בטיחות הנסיעה על כבישי העיר בכלל ובשיקוע כרגע בפרט. הזדמנות להודות לאנשי העירייה על פועלם המקצועי לקדום הבטיחות הנהיגה בעיר. שתהיה לנו נסיעה טובה ובטוחה.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות