חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קהילת יזמ’’ה נרתמת לעזרת נשות המקלטים

 

שבוע שלישי למלחמה. משלחת של קהילת יזמ"ה מודיעין יוצאת לעזור לאמהות ולנשים במקלטים שנושאות על גבן את המציאות הקשה בצפון המופגז. תושבים המעוניינים לתרום לחיילות האמיתיות של העורף מוזמנים להסתייע ברשימת הצרכים שמפורטת בכתבה

 

בשבוע שעבר חזרה לעיר משלחת שנייה של קהילת יזמ"ה מהצפון המופגז. חברי המשלחת ביקרו במקלטים בצפת, נהריה, חיפה, ובסוללות תותחנים בשלומי.

במהלך הביקור זיהו חברי המשלחת מצוקה בלתי ניתנת להבנה של התושבים היושבים במקלטים. הם הבינו כי מי שנושאות על גבן את המציאות הקשה של ישיבה במקלטים הן האמהות והנשים. הן החיילות האמיתיות של המלחמה הזו שאף אחד לא רואה אותן. כולם שולחים דברים לילדים, לחיילים אך לאמהות ולנשים לא ניתנת כל תשומת לב ראוייה.

חברי המשלחת התקבלו באהבה ובשמחה רבה על ידי יושבי המקלטים בהם ביקרו והשבוע יוצאת משלחת נוספת שתתמקד בהבאת ציוד לנשים במקלטים.

ביזמ"ה הכינו רשימה של הצרכים להן זקוקות הנשים. תושבי מודיעין המוכנים לתרום מתבקשים לרכוש את המוצרים מהרשימה ולהביאם למשרדי קהילת יזמ"ה במודיעין. כמו כן דרושים מתנדבים עם רכבים גדולים להעלאת הציוד לצפון ומפעילים/ות להפעלת הילדים במקלטים.

המוצרים הכי נדרשים במקלטים לעזרה לנשים ולאמהות: טמפונים, תחבושות היגייניות, סבונים, שמפו, מרכך שיער, קרם גוף, קרם ידיים, קרם פנים, שפתונים, וזלין נגד יובש בשפתיים, וכדומה.

מוצרי ילדים ותינוקות: חיתולים חד פעמיים, מטרנה/סימילק, מגבונים לחים, מזון עמיד לתינוקות, משחקים לתינוקות, בקבוקים, אמבטיות פשוטות מפלסטיק שאפשר לעשות אמבטיה לתינוקות במקלטים.

כמו כן נדרשות תרומות של קפה, תה, סוכר, חלב עמיד, עוגיות וחטיפים, עוגות יבשות, מוצרי מזון עמידים, צ’ופרים, משחקים לילדים, ספרים לילדים ומבוגרים וממתקים.

רוצים להתנדב לסייע לנשות המקלטים בצפון המופגז? צרו קשר עם קהילת יזמ"ה במודיעין: 054-2275865, 08-9753461.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות