חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

המנטורית הבינלאומית שהופכת בעלי עסקים למותגים

 

גרסיאלה שפירו-גולדמן, חברת הנהלת איגוד העסקים מודיעין, עשתה דרך ארוכה עד להיותה מנטורית בינלאומית למיתוג ושיווק. ביום רביעי הקרוב היא תקיים כנס מיוחד במוזיאון התפוצות בתל אביב  

 

גרסיאלה שפירו-גולדמן, חברת הנהלת איגוד העסקים מודיעין, היא סיפור הצלחה יוצא מן הכלל של נחישות, התמדה והגשמה עצמית של אישה, שהצליחה, לאחר שעלתה לארץ מאורוגוואי עם בעל ושלוש ילדות קטנות, להשתלב היטב בחברה הישראלית ולפתח קריירה מפוארת של מנטורית בינלאומית למיתוג ושיווק, המומחית בהפיכת עסקים רבים בארץ למיתוגים ובעלי עסקים למותגים.

שפירו-גולדמן, 59, תושבת יבנה, העוסקת מזה 35 שנה בניהול השיווק, מיתוג, פרסום ויחסי ציבור, פיתחה את שיטת גרייס הייחודית. במסגרת שיטה ייחודית זו היא מצמיחה, מייעצת ומלווה יזמים, מנהלים ובעלי עסקים רבים מרחבי הארץ, ומסייעת להם לקדם את הקריירה או העסק שלהם ולהתפתח לליגה אחרת. שיטה זו אף מסייעת לשפר את ההתנהלות האישית בכל תחומי החיים.   

ביום רביעי, 27.5.15, תקיים שפירו-גולדמן את כנסCAMBIO  - לשינוי ולהזנקת העסק והקריירה. המשתתפים בכנס, שיתקיים באולם הכנסים זאבי במוזיאון בית התפוצות בתל אביב, יגלו כיצד להפוך את המקצוע או העסק שלהם למותג מוביל, מרוויח ומצליח לאורך השנים.

הקריירה של שפירו-גולדמן החלה כמורה לעברית וכפעילה בקהילה היהודית באורוגוואי, נמשכה בתפקיד ניהול בכיר בחברה תעשייתית גדולה, וכיום נמצאת בשיאה - מנטורית בינלאומית,  מנכ"לית ובעלת מרכז גרייס מנטורינג להצלחה (המהווה קורת גג שיווקית לבעלי עסקים, עצמאים, יזמים ואנשי מפתח), מחברת רב המכר "מרעיון עסקי למותג רווחי" ומרצה מבוקשת לשיפור המיתוג העצמי והעסקי. היא גם מנטורית בקרן היוקרתית Business For Woman באנגליה, מאסטר למנהיגות אישית בעסקים, מורשית לואיז ל.היי, חברת דירקטוריון באיגוד העסקים מודיעין והשפלה וחברה בלשכת המסחר ירושלים. 

שפירו-גולדמן גדלה באורוגוואי בבית יהודי ציוני, ואביה עו"ד יצחק גולדמן הלוי היה ממקימי הקהילה,  שמנתה כ-50,000 מתוך אוכלוסייה של כשני מיליון תושבים. היא למדה בבית ספר יהודי, והייתה חניכה בתנועת הנוער מכבי, מורה לעברית ופעילה בקהילה. בהמשך למדה תואר ראשון במידענות ולימודי תואר שני בייעוץ חינוכי, וגם שבע שפות. בעלה ברנרדו, שאותו הכירה מגיל צעיר, סירב בהתחלה לעלות לישראל, אך היא לא ויתרה. "חלום העלייה לא הניח לי. טרם נכנסתי להריון, אני קבעתי לי יעד: ’כשבבני הראשון יגיע לגיל בית ספר, הוא כבר ילמד בכיתה א’ בישראל".

גרסיאלה ומשפחתה עלו ארצה בשנת 1984, לאחר שבעלה ברנרדו סגר את עסקיו, והיא נתקלה בקשיים לא פשוטים: החיים במרכז הקליטה, פיתוח קריירה והתמודדות על עניינים משפחתיים. היא התחילה לעבוד כמזכירה בכירה וכמתורגמנית בחברה תעשייתית גדולה, ובהמשך התקדמה לתפקיד מנהלת בכירה של החברה וכמה מסניפיה בחו"ל.

לאחר ששלוש בנותיה התחתנו ונולדו נכדים - תשעה במספר, החליטה שפירו-גולדמן לתת לעצמה בגיל 50 מכתב פיטורין - כמתנת יום הולדת. "רציתי להגשים חלום נוסף, והרגשתי שכל יום שבו אני לא עושה מה שאני אוהבת, זהו יום מבוזבז". היא התמחתה בשיטות שונות לאימון אישי במוסדות ישראלים, אמריקאים ואירופאים.

ניסיונה הרב בהוראה, לימודי הפסיכולוגיה, שיווק ותקשורת תרמו רבות להצלחתה - תיק הלקוחות שלה מונה כ-40,000, דף הפייסבוק שלה מונה כ-20,000 עוקבים, והיא נחשבת ל"מלכת הכנסים" - מזה מספר שנים היא מקיימת כנסים פרונטליים ואינטרנטיים, ומדי חודש היא מוזמנת להרצאות בחברות, להופעות ברדיו ובטלוויזיה, ומשתתפת בפאנלים לצד אנשי עסקים מובילים במשק כמו: רמי לוי, חלי ממן, פנינה רוזנבלום, חמיס אבולעפיה, ג.יפית ואחרים.

שפירו-גולדמן: "CAMBIO (שפירושו שינוי - בספרדית) זו שיטה מוכחת, ששינתה את חיי ואת חייהם של אלפי הלקוחות שלי, שדרגה את התוצאות העסקיות שלי ושל לקוחותיי, ואיפשרה לי לצמוח מעבר למה שדמיינתי. אני מזמינה את כל מי שרוצה להשפיע ולהוביל שינויים משמעותיים בעסק, בחברה או בארגון, והן בחיים האישיים, להשתתף בכנס".

לפרטים ולהרשמה לכנס:
 http://goo.gl/DSN1fo

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות