חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ארוחת ערב הודית באירוע התרמה של ארגון הדסה

 

מאכלים והקינוחים בארוחת הערב ההודית שעמדה במוקד אירוע ההתרמה למען היחידה לטיפול נמרץ ילדים בירושלים. מתנדבות סניף מור בעיר ארגנו את ערב ההתרמה, שהתקיים השבוע במתנ"ס במודיעין

 

בהג’ה- קציצות בצל מטוגנות, צ’וולי- תבשיל לוביה בעשבי תיבול ועגבניות, ברפי- ממתק חלבי הודי, אלה הם רק חלק מהמאכלים והקינוחים בארוחת הערב ההודית שעמדה במוקד אירוע ההתרמה למען היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים הדסה עין כרם, בירושלים. מתנדבות סניף מור בעיר ארגנו את ערב ההתרמה, שהתקיים השבוע במתנ"ס סחלבים, במודיעין .

למעלה ממאה תושבי מודיעין נשים וגברים כאחד, רכשו כרטיסים והשתתפו בערב ההתרמה החגיגי שערכו נשות הדסה-ישראל בעיר לטובת רכישת מכשור חדש לטיפול בילדים המאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ בהדסה.

המשתתפים נהנו מארוחת ערב הודית צמחונית, טעימה וצבעונית, מעשה ידיהן של נורית שופר,נשיאת הסניף וחברותיה, מהופעה של מחול הודי בביצוע רקדני סטודיו "זוז במחול", מסרט על יהודי הודו ומסיפור על חיי הקהילה ההודית בארץ מפי איבן סמואל, יו"ר קהילת יוצאי הודו במודיעין. ובסיום-מהגרלות. בהגרלות - כרטיסים להצגות בהיכל התרבות, ארוחה זוגית בקפה לואיז ועוד...

בדברי ברכתה לאורחים עמדה נורית שופר, נשיאת סניף מור במודיעין-מכבים-רעות, על  עיקרי הפעילות ההתנדבותית ארוכת השנים של המתנדבות בעיר ועל מסורת ההתרמה לשיפור הציוד במחלקות השונות בבתי החולים של הדסה בירושלים. כמו כן ספרה על הקשר המיוחד שלה לקהילה ההודית בבאר שבע.

ג’ודי כבירי, מנחת הערב, ציינה את המוניטין הרב לה זוכה היחידה לטיפול נמרץ ילדים הדסה, בארץ ובעולם. היחידה מטפלת בחולים קשים החל מתינוקות שנולדו עם מומים קשים או החולים במחלות קשות ונדירות ועד לצעירים בגילאי 16, שחוו טראומות או עברו פרוצדורת כירורגיות שונות. מרגש במיוחד היה סיפורה על  תינוקת נוצרייה שמשפחתה נמלטה מפני דע"ש בעירק ושנזקקה לטיפול דחוף, הופנתה לארץ- להדסה וטופלה ביחידה לטיפול נמרץ, בה זכתה לטיפולו המסור והמוצלח של צוות  היחידה.

זו הפעם השנייה שמתנדבות סניף מור מקיימות ארוחת ערב הודית אוטנטית ומופעים הקשורים למסורת ולתרבות ההודית וזוכות להצלחה כבירה.

כתבה: חיה כץ- מתנדבת בסניף מור, הדסה-ישראל, במודיעין-מכבים-רעות.

צילום: דבי דומינוס

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות