חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בית פתוח 2015

 

מאות תושבים נהנו בסוף השבוע האחרון מסוף שבוע של אומנות מקומית במסגרת פרויקט "בית פתוח" של אמני העיר

 

מאות תושבים נהנו בסוף השבוע האחרון מסוף שבוע של אומנות מקומית  במסגרת פרויקט "בית פתוח" של אמני העיר. מצוידים בחוברת, הגיעו משפחות, שכנים, חברים ואורחים אל הציירים, הפסלים, הצורפים ולעוד מגוון גדול של יוצרים שלקחו חלק בחגיגת האמנות הגדולה של העיר, פתחו את בתיהם וסיפקו הצצה נדירה אל עולם היצירה שלהם.

התושבים עברו מבית לבית ומסטודיו לסטודיו של 51 אמנים שהשתתפו השנה בפרויקט ונחשפו לפעילות האומנותית הענפה ולמגוון האמנים הפועלים בעיר. את האירוע המתקיים זו השנה ה-11 ארגנו בהצלחה רבה אגף תרבות ואירועים בשיתוף קהילת אמני העיר. לבקשת והתעניינות הקהל הרב, סיפרו האמנים על תהליכי עבודתם, לעיתים בליווי הדגמות ופעילויות. הקהל מצדו הפגין את הנאתו הרבה המלווה בגאווה מקומית ואף הביע הערכתו לאמנים ברכישה והזמנת יצירות.

חבר המועצה ומחזיק תיק תרבות ואירועים, אלעד שמעונוביץ: "כיף גדול היה להסתובב ולבקר בבתים של אמני העיר שמציגים שילוב מיוחד בין האומנות בעיר לתושבים המתגוררת בה. האמנים, כמו בכל שנה, מקבלים בחום ובשמחה את התושבים שנהנו לבוא ולטעום מאמנות ויצירה מקומית. "

מנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט: " סוף השבוע האחרון זימן את תושבי העיר להיחשף למגוון הגדול של האמנים הפועלים בעיר וליהנות מהאומנות. העיר מתפתחת וכמות האמנים גדלה משנה לשנה אך האופי הקהילתי של העיר הוא הלב הפועם וסוד ההצלחה של פרויקט בית פתוח. באגף תרבות ואירועים נמשיך לתת במה ראויה לאמני העיר באירועים נוספים. אני מזמין את תושבי העיר להמשיך לקחת חלק פעיל וליהנות מאירועי התרבות העירוניים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות