חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מאחדים מדורות

 

ל"ג בעומר כבר כאן ומוסדות החינוך בעיר כבר החלו להתכונן ולאחד מדורות לקראת ליל המדורות הגדול 

 

מהעירייה והנהגת ההורים העירונית נמסר כי בתי הספר "חוט השני", "אבני חן" ו"דרכי יהודה" כבר עדכנו כי הם יקיימו השנה מדורה בית ספרית אחת. בית ספר היסודי "יחד" יזמו שתי מדורות, מדורה אחת לשכבות א’-ג’ ואחת לשכבות ד’-ו’.

בתי הספר "הכרמים", "אסיף", "האלה", "יזמ"ה", "מעוז המכבים" ו"אלונים" עדכנו כי השנה יתקיימו מדורות שכבתיות. איחודי מדורות אלה, אליהם מצטרפים גם מתחמי גני ילדים בעיר המקיימים מדורות משותפות לכל גני המתחם, נעשים במטרה להפחית זיהום האוויר ולשמור על הסביבה. העירייה שלחה לגנים ולבתי הספר פנייה למוסדות החינוך ובה המלצה להצטרף ליוזמה שהחלה שנה שעברה לצמצום מספר המדורות. כזכור מדובר ביוזמה משותפת של העירייה והנהגת ההורים העירונית בהובלת חברות המועצה הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק החינוך וורד גל-בחרי המחזיקה בתיק איכות הסביבה ויו"ר הנהגת ההורים העירונית אמציה דויטש וסגניתו, נאוה מסינה.

בעיריית מודיעין מכבים רעות נערכים גם הם לל"ג בעומר ומחלקת התברואה-אגף שפ"ע הכשירו שטחים רבים עבור המדורות, במטרה להפחית את זיהום האוויר בעיר צומצמו השטחים הציבוריים בתוך העיר בהם ניתן להדליק מדורות ובמקביל הורחבו האזורים המיועדים למדורות בשטחים הסובבים את העיר. כמו כן מהעירייה מסרו השבוע כי בדומה לשנה שעברה גם השנה הוחלט לצמצם את הימים בהם ניתן להבעיר מדורות בתחומי העיר ליומיים בלבד: ביום שלישי 5.5.2015 וביום רביעי 6.5.2015.

כמו בכל שנה גם השנה פרסמה העירייה את רשימת האתרים המיועדים למדורות באתר העירייה www.modiin.muni.il כמו כן ניתן להאזין לרשימה במוקד העירוני בטלפון 106 או 089726020. בעירייה הדגישו כי רשימה זו הורכבה מתוך מחשבה לאזן בין הרצון של אלפי ילדים בעיר לחגוג את ל"ג בעומר ולהדליק מדורות לבין מניעת הפרעה לשכנים וסיכונים בטיחותיים כתוצאה מהבערת אש.  בעירייה אף ביקשו להזכיר כי יש להבעיר מדורה בשטח נקי מקוצים ועשבים, במרחק בטחון סביר ממבנים ומתקנים. יש לגדר את המדורה באבנים ולהרחיק חומר דליק מהמדורה. בסיום החגיגות, יש לוודא כיבוי מוחלט של המדורה על ידי שפיכת חול או מים, לאסוף ולרכז האשפה כדי לסייע לפינוי מהיר יום למחרת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות