חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנכ”ל החברה הכלכלית, דורון ברק הודיע על סיום תפקידו

 

מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, דורון ברק, הודיע השבוע בישיבת הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל. ברק נבחר לתפקיד מנכ"ל החכ"ל לפני שש וחצי שנים

 

ברק נכנס לתפקיד כאשר החכ"ל היתה חברה קטנה עם מחזור כספי של 16.2 מיליון שקלים והפסד של 191 אלף שקלים. בתום שנת 2009, שנתו הראשונה של ברק, עלה מחזור ההכנסות של החברה ליותר מ-17 מיליון כשלראשונה נירשם  גם רווח נקי משמעותי שעמד על 855 אלף שקלים.

בשנת 2010 החברה כמעט הכפילה את מחזור הכספים השנתי שלה ואת הרווח הנקי כאשר מחזור הפעילות עמד על כ- 32.4 מיליון שקלים והרווח הנקי עמד על מיליון וחצי שקלים.

בשנת 2011 נשמר ביציבות היקף פעילות החברה ובשנת 2012 שוב הוכפל היקף הפעילות והגיע לסכום של כ-64 מיליון שקלים. בשנים הבאות המשיך הגידול במחזורי הפעילות ובשנת 2015 עם תחילתו של הסכם הגג עומד תקציב החברה הכלכלית על סכום של 180 מיליון שקלים וצפוי לגדול בשנים הקרובות להיקפים של מיליארדי שקלים.

תנופת הפיתוח של החברה הכלכלית כללה בשנים האחרונות שורה ארוכה של פרויקטים ברחבי העיר ובהם השלמת העבודות ופתיחתו של פארק ענבה, הקמה ותפעול של הבריכה העירונית בעיר, הקמת בתי כנסת ומקוואות, גני ילדים ומועדוני נוער, פיתוח שטחים ציבוריים ופארקים, הקמת שבילי אופניים, בניית מבנה עמותת סחלבים, שיווק שטחים בפארק הטכנולוגי ושכונות העיר החדשות, הקמת פארק האקסטרים , הספורטק ופארק הבייקרים בשכונת מוריה, פיתוח והקמת רצועות ירוקות וטיילת לאורך שדרות החשמונאים, בניית מבנה עבור בית קפה ומסעדה בפארק ענבה ועוד פרויקטים רבים.

מאחר והחכ"ל היא חברה עירונית ריווחי החברה הוחזרו לקהילה לטובת הקמת מבני תנועות נוער וכדומה. כספי החברה הושקעו במיזמים לטובת הציבור כגון הקמת והפעלת חדר הכושר העירוני שבמתחם הבריכה העירונית, הפעלת חוגים, הקמת והפעלת מזנון, אטרקציית סירות ופעילות בפארק ענבה, בניית גני ילדים להשכרה ועוד.

הפרויקט הגדול ביותר העומד בפני החכ"ל בימים אלה בהובלתו של ברק הוא פיתוח מרכז העיר החדש ופיתוח שכונות המגורים במסגרת הסכמי הגג. במסגרת הסכמי הגג צוות ההיגוי של העירייה והחכ"ל אמונים על הקמתן של שלוש השכונות החדשות בעיר, נופים, מורשת וגבעת שר וכן על הקמתו של מרכז העסקים והמגורים של העיר.

בפועל הצליחה החכ"ל בניהולו של דורון ברק להוציא לפועל בזמן קצר את עבודות העפר ופריצת הדרכים במע"ר ובשכונת נופים ולבחור את הקבלנים שיבצעו את שלבי הפיתוח הבאים. החכ"ל אמונה יחד עם אגף ההנדסה על קידום התכנון של שכונות אלו לרבות תכנון והקמת בתי ספר וגני ילדים שביצועם יקדים את אכלוס השכונות האלו.

 מהעירייה נמסר כי בשבועות הקרובים יחל תהליך של איתור ופרסום מכרז למנכ"ל חדש לחברה, כאשר ברק ימשיך בתפקידו עד לכניסת מחליף ולאחר ביצוע חפיפה מסודרת.

ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה, חיים ביבס: "דורון ברק הגיע לחברה הכלכלית לפני שש שנים והוביל את החברה הכלכלית בתהליך של שינוי וצמיחה משמעותית והפכה מחברה גרעונית לאחת מהחברות הכלכליות הגדולות בישראל. החברה אחראית לבינוי ופיתוח העיר והשכונות העתידיות והיא עושה זאת בצורה טובה ויעילה יותר עבור תושבי העיר ותושביה העתידיים. ברצוני להודות לדורון ברק על העבודה הטובה שעשה בחברה בשנים אלה ואני בטוח שאנחנו נהנה מפירות העבודה המצוינת שעשה גם בעוד שנים רבות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות