חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פרויקט דיור למשתכן: החלה חלוקת תעודות הזכאות

 

עיריית מודיעין מכבים רעות ומרכז הצעירים העירוני יחד עם חברת ’עמידר’ החלו השבוע בחלוקת תעודות הזכאות לזוגות צעירים שעמדו בקריטריונים להגרלות פרויקט ’דיור למשתכן’

 

כזכור, לפני כחודש וחצי קיימה העירייה כנס גדול בו השתתפו רבים מתושבי העיר שהגישו מועמדות לפרויקט. במשך מספר שבועות נרשמו מאות מתושבי העיר ועתה החלה חלוקת התעודות לאלו שעמדו בקריטריונים.
במסגרת בנייתה של שכונת הציפורים החדשה בעיר, ייבנו גם 168 דירות בפרויקט ’דיור למשתכן’. הפרויקט כולל דירות בנות 3 חדרים בגודל 85 מ"ר לזכאי משרד הבינוי. כזכור, בעקבות התערבותו של ראש העיר חיים ביבס לפני כשלוש שנים, שינה המשרד את הקריטריונים לזכאות ובמקום ניקוד גבוה על מספר ילדים יינתן גם ניקוד לשירות צבאי או לאומי ושירות מילואים פעיל.
על פי הקריטריונים החדשים יכולים לזכות בדירות זוגות נשואים בכל גיל בעלי הכנסה משותפת של עד 17 אלף שקלים ברוטו ולפחות 125% משרה לשני בני הזוג. כמו כן, יחיד/ה מעל גיל 35 בעל הכנסה של עד 17 אלף שקלים ברוטו ולפחות 75% משרה יכול גם כן להיות זכאי. הקריטריונים קובעים כי הניגשים צריכים צרכים לבצע שירות צבאי או לאומי ואין ברשותם דירה אחרת.
השבוע התקיימו שני כנסים ראשונים בהם חולקו 150 תעודות זכאות ראשונות. מחזיק תיק הצעירים בעירייה, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ ציין כי "בשבועות הקרובים יתקיימו כנסים נוספים עד לחלוקת כל התעודות. אנחנו יוצרים קשר באופן ספציפי עם כל מי שסיים את התהליך והגיש את כל המסמכים, להגיע ולקבל את התעודה. מי שהשלים את כל המסמכים אינו צריך לפנות אלינו. אני קורא לכל מי שעדיין לא השלים את כל המסמכים הנדרשים לעשות זאת באופן מיידי לקראת תחילת ההגרלות הצפויות בעוד כחודשיים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות