חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הודעה על פרישה מתפקידי כיו”ר סניף אקים

 

השבוע הודעתי לחברי סניף אקים בעיר מודיעין מכבים רעות, על פרישתי מתפקידי כיו”ר הסניף, וזאת לאחר 11 שנים בהן אני מכהן בתפקיד זה

 

השבוע הודעתי לחברי סניף אקים בעיר מודיעין מכבים רעות, על פרישתי מתפקידי כיו"ר הסניף. לאחר 11 שנים בהן אני מכהן בתפקיד זה, הודעתי על פרישתי כדי למנוע כל אפשרות לפגיעה באקים בשל תפקידי כחבר מועצת העיר וכהונתי בוועדות ודירקטוריונים שונים ברחבי העיר.

לאחרונה נמנעתי להשתתף בדיונים עקרוניים הנוגעים לאקים בשל חילוקי דעות מקצועיים בין אקים לבין גופים עירוניים. מאחר ואני חבר מועצה וחבר בדירקטוריון המתנ"ס וועדות עירוניות שונות, נמנע ממני לייצג את אקים בדיונים אלה.

אני חייב לציין עם יד על הלב, כי קשה לי לעיתים לחשוב על האפשרות שעשוי להיות קיים איזשהו ניגוד עניינים בין האינטרס של העירייה לקדם ולתמוך בילדים ומשפחות עם צרכים מיוחדים לבין אקים. עם זאת, חשוב לי מאוד כי לא ייווצר מצב בו האינטרסים של אקים לא ייוצגו בצורה מלאה מול כל הגופים העירוניים הרלוונטים.

לכן, לאחר 11 שנים של פעילות כיו"ר אקים, החלטתי לפרוש מתפקידי זה, ולאפשר לאחרים לנהל את הפעילות של אקים מול הגופים העירוניים ללא כל מניעה או חשש.

כתשע שנים פעל הסניף מסלון ביתי, והיום בגאווה גדולה לסניף יש בית משלו.הצלחנו ע"י רוח ההתנדבות לחולל בעיר פלאים, ואפילו ניסים. היום יש במודיעין מכבים רעות מענה למשפחות לילדים ולבוגרים, מהליווי היום יומי, מידע משפטי וזכויות, תמיכה נפשית וכלכלית, הדרכות וסדנאות, פעילויות, חוגים,קייטנות, מסיבות ועוד. 

הצלחנו לייצר מורשת של התנדבות נוער וצעירים שלא קיימת בשום עיר בארץ ומהווה מודל באקים בכלל ולעמותת אחרות בפרט .

הצלחנו לייצר שיתופי פעולה חזקים מול כל הגורמים הרלוונטיים והכול למטרה אחת איכות ורווחת הילדים והבוגרים עם מגבלות שכלית בעיר מודיעין מכבים רעות .

משימות רבות לפנינו, פתרונות תעסוקה בשוק החופשי, דיור ועוד ....אינני מתכוון להעלם ובטח לא להפסיק להתנדב "פעם אקים תמיד אקים".

אמשיך לפעול למען מתן סיכוי שווה לשונה ושילובו בצורה טבעית בקהילה של האדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית. כיו"ר הוועדה לקידום מעמד הילד, כחבר מועצה וחבר בוועדות העירוניות השונות, ואני בטוח כי גם כמחזיק תיק העסקים הקטנים והבינוניים והיזמות- בכל התפקידים האלה אני בטוח כי אמצא את הדרך הנכונה לקדם את כל אוכלוסיות העיר, על כל צרכיהן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות