חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בליונס חגגו את העצמאות ויצאו ליוון

 

חברי מועדון "ליונס מודיעין" חגגו עצמאות בערב קריוקי, בבשרים על האש ובריקודים סוערים לתוך הליל, ויצאו במוצאי החג לטיול גיפים אתגרי ביוון

 

חברי מועדון "ליונס מודיעין" חגגו עצמאות בערב קריוקי, בבשרים על האש ובריקודים סוערים לתוך הלילה. חברי המועדון ואורחים רבים הגיעו למסיבה, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה שהתקיימה באווירה חברית ובמצב רוח מרומם, בביתו של שמחה שידלובסקי, נשיא מועדון ליונס מודיעין, שברעות.

על "מעדני הבשר" בטעם "גן עדן", הנמוחים בפה, העשויים במינון ובצבע הנכון היה אחראי -  דודו גלבוע, חבר המועדון ומי שעומד בראש האגודה של  "הועד למען החייל" במודיעין וחבל מודיעין. על הקריוקי נצחה, רות אפולט, חברת המועדון בעבר וידידתו בהווה ולתקרובת הטעימה היו שותפים חברי המועדון. ואותם חברי מועדון המשיכו בחגיגות במוצאי החג, כאשר טסו ליוון לטיול ג’יפים אתגרי למשך חמישה ימים. 

החברים יצאו  לא ליוון של איים, אקרופוליס ומוסיקה, אלא ליוון מרתקת, מסעירה, אוטנטית ופראית. ליוון ההררית בעלת נהרות עם מי טורקיז, אגמים כלואים בין רכסים, כפרים ומנזרים מדהימים. כשחברי המועדון יהיו רכובים על גבי ג’יפים 4X4 הם ינהגו ברכבים ויגיעו למקומות אליהם לא מגיעים תיירים. הם יחצו רכסים בגבהים של 2000 מטרים ויותר, יחצו נהרות וייסעו בדרכים ובגבהים של נוף עוצר נשימה.

הם יצפו אל קניון גורגופוטמוס, ולעבר מפרץ לאמיה. בהמשך הם יחצו את נהר טברופוס ויגיעו לאגם קרמסטון - אחד האגמים היפים ביוון. משם יעלו אל אלסטיה וירדו לקניון אגיה ומשם יעלו לכפר הנחשים . בהמשך יחצו את רכס פנטוליקו בשלג ויבקרו במנזר פרוסוס המרשים שבנוי על מצוק אדיר ויעלו לנחל המערה השחורה ויבקרו במפליו.

ביום הרביעי למסע הם יגיעו לחבל אגרפה - חבל ארץ מרתק ביופיו ולאגם פלסטירה. וביום החמישי ימשיכו למטאורה ויבקרו במנזרים המתנוססים על מצוקי הענק, ובערבים - יבלו בערבי הווי בטברנות המקומיות ובין לבין ישתו קפה ותה עם הכפריים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות