חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תרבחו ותסעדו 2015, גם עם תיירים מארה”ב

 

מזג האוויר החורפי ששרר ביום שבת האחרון לא מנע ממאות תושבי העיר ליהנות מהמימונה המסורתית שהתקיימה בצאת החג בבניין העירייה.

 

בכל רחבי הארץ התקיימו האירועים המסורתיים של יוצאי מרוקו, טוניס ולוב וגם במודיעין מכבים רעות חגגו כמיטב המסורת עם אוהל אירוח אותנטי, תלבושות מסורתיות, כיבוד קל והופעה של הזמר הים תיכוני, רועי סנדלר ולהקתו.

באירוע השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, סגניו שלמה פסי ומיכאל חרל"פ, חברי המועצה, הילה בן אליעזר, אלעד שמעונוביץ, הילה שי וזאן ושחר מי-און, מנכ"ל העירייה יורם כרמון, רבי העיר, הרב אליהו אלחרר והרב יעקב ציקוטאי ואורחים רבים נוספים, ובהם כשבעים בני נוער, תיירים מארצות הברית.

את האורחים מחו"ל הזמין חבר המועצה לשעבר דני רוזנפלד. הערב נפתח בדברי ברכה של ראש העיר חיים ביבס, שהזכיר לנוכחים כי משמעות חג המימונה במקור הייתה מנהג סמלי שעיקרו היה כיבוד ואירוח השכנים ואמר כי כעת חגיגות המימונה הן למעשה אירוע של קירוב לבבות הפונה לכלל העם ומביא ליצירת קהילה מאוחדת יותר.

ביבס סיים את דבריו בברכת החג "תרבחו ותסעדו" ואז כמיטב המסורת, חילק לתושבי העיר מגשי אוכל מסורתי וכך התכבדו החוגגים בדברי מתיקה שחולקו ובכוסות תה חמים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות