חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

חלוקת מלגות לשחקניות הנטבול

 

ביום ראשון שעבר נערך טקס חלוקת מלגות לעולות החדשות בקבוצת הנטבול העירונית. בטקס השתתפו, מנהלת מחלקת הקליטה רוזיטה ברלין, רכזות דוברי האנגלית שרי אלבוכר וליאת סלומון ואחת ממאמנות הקבוצה, טל שגב.

 

הטקס נפתח על ידי שגב בדברי הוקרה ותודה למחלקת הקליטה הפועלת למען העולות החדשות בקבוצה. לאחר מכן בירכה ברלין את השחקניות במילים חמות ודברי תמיכה תוך הבעת שמחה על היוזמה הספורטיבית של חוג הנטבול הפועל בעיר זה שלוש שנים ומחבר את תושבות העיר למשחק.

נטבול הוא משחק המשלב מהירות מחשבה ומהירות פיזית. במהלך המשחק על השחקניות להניע את הכדור בזריזות ובאופן מדויק לידי הקלעיות, שצריכות לקלוע כמה שיותר סלים מתוך אזור הקליעה. הקליעה מתבצעת לתוך סל דומה לזה שבכדורסל, אך כולל רק את הטבעת והרשת, ללא קרש.

נטבול הוא משחק תנועה, הכולל את מיומנויות הזריקה, התפיסה, הקליעה והתנועה ללא כדור, המעודד עבודת צוות, מאחר והוא מחייב את שיתוף כל השחקנים על מנת לזכות בנקודות. מידי שנה מתנהלת ליגה ארצית שבה משתתפות חמש ערים ובהן מודיעין מכבים רעות, כאשר העולות החדשות זכו לסבסוד מטעם העירייה ומחלקת הקליטה.

בשנה שעברה הקבוצה המקומית הגיעה לחצי הגמר וזכתה במדליית ארד. המאמנות של הקבוצה הן טל שגב וג’ודי אקלין אשר הן בעצמן בנות נבחרת ישראל הצעירה לנטבול והן השתתפו במכביה ובאליפות העולם בסקוטלנד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות