חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נערכים לאפשרות שהמלחמה תתקרב למודיעין

 

בוועדת הביטחון שהתכנסה השבוע התברר כי לצד הפעילות השגרתית נערכות הכנות לאפשרות שמודיעין תיכנס לאזור המלחמה

 

גורמי הביטחון במודיעין ובעירייה נערכים לקראת שני תרחישים אפשריים בעקבות המלחמה בגבול הצפון. הדברים נמסרו בישיבת ועדת הביטחון, בראשות יוסי בר-דוד, שהתקיימה ביום שני השבוע.

בר-דוד כינס את הוועדה לאור המצב במטרה לשמוע על היערכות הכוחות בעיר לתרחישים השונים.

התרחיש הראשון לו נערכת העירייה הוא ירי טילים לעבר מודיעין. התרחיש השני הוא פינוי מסיבי מכוון מצד המדינה של תושבים מהצפון למודיעין.

במקרה של התרחיש הראשון נערכה העירייה להכנת המקלטים הציבוריים במוסדות החינוך וברעות-מכבים וכעת נערכים לבדיקת המקלטים במרכזים המסחריים בעיר. כמו כן דווח בישיבה כי פיקוד העורף בדק ווידא תקינות הצופרים בעיר למקרה שיהיה צורך לעשות בהם שימוש.

מנהל אגף שירות, יעקב כהן, דיווח כי בכל מקרה מי שנותן את ההוראות וההנחיות הוא פיקוד העורף והעירייה רק דואגת להיות מוכנה לאחד משני התרחישים. כהן אמר כי בהינתן התראה ויצטרכו לאכלס את בתי הספר יש תוכנית מוכנה.

מנהל המוקד העירוני, יוסי לנמן סקר את היערכות המוקד למתן מענה גם בקשר עם מוקד אמון והמשטרה וגם ככתובת להסדרת אירוח לתושבי הצפון בעיר. לנמן: "אנחנו עדיין במצב שיגרה עם מוכנות להגברת ערנות אם המלחמה תתקרב לגוש דן. לא שמענו שאנחנו יעד מועדף אבל אם זה יתקרב זה יקרין גם עלינו".

בישיבה התברר כי כוחות הביטחון ומוקד אמון נמצאים במערך מתוגבר תוך שמירה על הפעילות השגרתית למניעת פשיעה ולמניעת כניסת שוהים בלתי חוקיים לעיר. מאידך, ממשטרת מודיעין נמסר בשבוע שעבר כי תחנת מודיעין הוציאה שוטרים לתיגבור הפעילות בתחנות משטרה בצפון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות