חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יוזמה חדשה בעיר: הצגות ומופעים לגמלאים במחירים מוזלים

 

תמי אלון, רכזת הגמלאים בעיר, ומיגל הרף- יו"ר העמותה למען הקשיש, חברו למנהלת היכל התרבות דינה פלד, והחלו ביוזמה להבאת הצגות שכרטיסיהן נמכרים במחיר מוזל במיוחד, לגמלאים ברחבי העיר

 

לכבוד יום השואה, הוחלט לפעול בשיתוף פעולה למען אוכלוסיית ניצולי השואה בעיר, ולהביא ביחד את ההצגה האיכותית "אקסודוס", שתתקיים בהיכל התרבות העירוני בתאריך 20/4/15 בשעה 18:00, בזמן שבין שואה לתקומה. נציין כי היוזמה החלה בתחילת השנה ע"י רכזת הגמלאים העירונית, ונקראת "שלישי לגיל השלישי", ובמסגרתה מתקיימים מופעים לגמלאים בשעות האור, בהן הנגישות קלה יותר, וגמלאים שמתקשים לצאת בשעות החשיכה נהנים מפעילות שמתאימה בדיוק להם.

בזכות שיתוף הפעולה קהל רב נחשף למידע ועוד לפני פרסום רשמי של העירייה, נמכרו כמעט מחצית מהכרטיסים, והעמותה למען הקשיש ותמי אלון ממשיכים לפרסם את ההצגה, כדי לאפשר למאות גמלאים מכל העיר ליהנות מכרטיסים במחיר מוזל ומסובסד של 40 ₪ בלבד. לאור ההצלחה, יוזמה זו עתידה להימשך לאורך כל השנה.

ההצגה תפתח במונולוג של ניצול שואה, מר צבי אבן בר, שהגיע עם אניית אקסודוס.

ההצגה "אקסודוס" של תיאטרון אורנה פורת, מספרת את סיפורם ההרואי של המפליגים על  אניית המעפילים, שהיוותה ציון דרך במאבק על הקמת מדינה ליהודים בארץ ישראל. זהו סיפור של מאבק, אך גם סיפור של תקווה ואמונה ביכולתו של כל אדם להילחם על גורלו.

בהצגה משולבים קטעי ארכיון באדיבות סינמטק ירושלים, ארכיון ישראלי לסרטים, אוסף אקסלרוד וקטעים מתוך הסרט "אקסודוס".  שילוב הקטעים בהצגה יוצרים על הבמה את הפן הגדול ורחב היריעה של האירוע ההיסטורי.

כרטיסים ניתן לרכוש בהיכל התרבות העירוני 08-9737333

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות