חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סוף הסאגה: 8 שנות מאסר לאנס ”המטפל” מרעות

 

אלמונים הדביקו ברחבי רעות מודעות עם תמונתו של המטפל תושב הישוב שהואשם בהטרדות מיניות ואונס של עשרות נשים מרעות והסביבה. במודעות שפוזרו בישוב,, גם צילום פסק הדין שניתן השבוע בעניינו, 8 שנות מאסר בפועל. הוצא צו איסור על פרסום זהות הנאשם

 

הכניסה לרעות ובמקומות שונים תלו אלמונים מודעות שבישרו על כניסתו של תושב הישוב למאסר ממושך וזאת בגין עבירות מיניות נגד בין היתר תושבות הישוב. במודעה, תמונתו של התושב ולצידה, פסק הדין באותיות קידוש לבנה.

הסיפור החל לפני יותר מ 6 שנים, נגמר עם מעצר התושב החשוד ביולי אשתקד, והשבוע הוא נסגר סופית עם גזר דין בית המשפט.

ביולי אשתקד, נעצר תושב רעות בן 55. הנ"ל עסק כמטפל אלטרנטיבי, גם בעיסוי ו"תחת ידו" עברו עשרות אם לא מאות נשים צעירות ומבוגרות, בינהן: נשות קבע, עובדות בכירות בחברות ובמשרדי ממשלתיים, סטודנטיות, נערות ואף ילדה אחת.

מעיון באתר האינטרנט בו פרסם המטפל בזמנו את "מרכולתו" לומדים בין השורות,  שמדובר אומנם בבריאות אבל עם טיפה יותר: "כשפינוק ובריאות נפגשים... מה עומד מאחורי זה?... בטיפולים של ... ניתן דגש מיוחד על פינוק ותחושה נעימה. יחד עם זאת, ברור שלטיפול ישנו אלמנט בריאותי:שיפור והמרצת מערכת זרימת הדם שיפור גמישות הגוף הקלה ושחרור מכאבי שרירים שיפור יכולת תנועה למפרקים איזון גוף ונפש - הורדת מתחים, שיפור מצב רוח כללי ועוד...

מעצרו של תושב רעות הנ"ל הגיע לאחר שנערה בת 13 סיפרה ליועצת בית סיפרה שהמטפל אליו פנתה בגין כאבים ברגליה, ביצע בה מעשים מגונים. הנערה ואימה הופנו למרכז לנפגעות תקיפה מינית וכאן המשטרה נכנסה לתמונה.

השבוע, 8 חודשים מאז מעצרו, הורשע המטפל  בבית המשפט בעבירות שיוחסו לו, החל מהטרדות מיניות, מעשים מגונים ועד אונס ומעשה סדום והוא נשלח לרצות 8 שנות מאסר ועוד מאסרי על תנאי.

בהכרעת הדין שנתנו 3 שופטים צוין בין היתר: "מעשיו של הנאשם חמורים ובזויים הנאשם ניצל האמון הרב שניתן בו ואת המצוקה שהובילה את המתלוננות לקבל טיפול על ידו והכל כדי לספק את תאוותו ואת דחפיו המיניים. הנאשם לא נרתע ופגע בנשים, בנערות ואף בילדה, בעזות מצח ובתעוזה תוך רמיסת כבודן ורגשותיהן של קורבנותיו.

המעשים נעשו בתחכום רב עד כי נשים בוגרות נפלו ברשתו ולא היו מודעות לכך שנעשים בהן מעשים אסורים ופליליים שאינם טיפוליים. הנאשם הורשע על פי הודאתו בעבירות אינוס ומעשה סדום, פגיעה בפרטיותקבלת דבר במרמה, והטרדה מינית".

"לפיכך", כותבים השופטים, "אנו גוזרים על הנאשם: 8 שנות מאסר בפועל החל מיום ה 27/7/14 , 12 חודשי מאסר על תנאי  ל 3 שנים על עבירות מסוג פשע, וכן 6 חודשי מאסר על תנאי על עבירות כגון הטרדות והגנת הפרטיות.

כאמור, אלמונים תלו מודעות ענק ברחבי רעות ובכניסה לישוב הקהילתי ובהם תמונתו של האיש וכן הכרעת הדין המפורטת סעיף סעיף. לא ברור מי עומד אחרי פיזור והדבקת המודעות, אך לאור המספר הרב של הנפגעות כולל מרעות עצמה, אולי לא צריך אפילו לנחש.

למרות החשיפה הפומבית, נמנע מאיתנו לפרסם את תמונתו ושמו של שאיש שהורשע וזאת עד להודעה חדשה ויתכן שהסיבה נעוצה בערעור אפשרי שיוגש בתיק על גזר הדין.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות