חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ניסוי צופרים ותרגיל של פיקוד העורף במודיעין

 

בימים שני ושלישי בשבוע הבא, (23-24.3.15) יערך בעיר תרגיל התגוננות של פיקוד העורף במסגרת היערכות לשעת חירום. במהלך התרגיל יוצבו תצפיות במספר מוקדים בעיר

 

בימים שני ושלישי בשבוע הבא, (23-24.3.15) יערך בעיר תרגיל התגוננות של פיקוד העורף במסגרת היערכות לשעת חירום. במהלך התרגיל יוצבו תצפיות במספר מוקדים בעיר. כמו כן, לצורך תרגול בזיהוי נפילות טילים במרחב האזרחי, יעשה שימוש ברימוני עשן ובזיקוקים, יבוצע ניסוי צופרים ותורגש תנועה ערה של כוחות ביטחון.

במהלך התרגיל יבוצע ביום שני 23.3.15 בשעה 09:05 (לאחר החדשות ברדיו) ניסוי צופרים במהלכו תשמע צפירה עולה ויורדת למשך דקה וחצי. ניסוי זה נעשה במטרה לבחון כיסוי ושמיעת הצופרים במרחב הציבורי, לאתר פערים או מחסור בצופרים בשכונות הוותיקות והוספת צופרים בשכונות ורחובות החדשים בעיר. מחלקת הביטחון תפרוס כוחות ברחבי העיר לבדיקת השמיעה של הצופרים בשכונות. מהעירייה נמסר כי תושבים הגרים באזור בו לא ישמעו הצופרים, מתבקשים לעדכן את המוקד העירוני בטלפון: 106/08-9726020.

בנוסף, במסגרת התרגיל תתרגל העירייה ביום שלישי, פתיחה של מרכז ההפעלה בחירום ותרגול של בעלי התפקידים ובעלי המכלולים ברשות. בין היתר יפתח מרכז קליטה לאוכלוסייה באחד התיכונים בעיר ויתבצע תרגיל של יחידת החילוץ וההצלה באתר האימונים בעיר, סמוך לתיכון עירוני ג’. בתרגיל זה ייעשה דימוי של חילוץ פצועים מאתר שנהרס כאשר תרגול זה יכלול הדמיה מוחשית ככל הניתן והיא תכלול הדמיית רעש וכיו"ב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות