חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

23.3 - היריד הגדול לעסקים קטנים

 

עשרות בתי עסק ונותני שירות נרשמו ליריד הגדול לעסקים הקטנים שיתקיים ביום שני, 23.3.15, בין השעות 17:00-20:00 ברחבת הירידים הצמודה לקניון עזריאלי.

 

היריד שיתקיים לקראת פסח יכלול עשרות דוכנים של בתי עסק מקומיים, דוכני קפה ומאפה ללא תשלום, עמדות סוכר מתוק לילדים ללא תשלום ומיצגים. המופע המרכזי ביריד יהיה מופע קצבי וסוחף של כוכב "גאליס", דניאל מורשת, המוכר גם כדניאל מ"כאן גרים בכיף" וכמייק מ"האי". היריד אותו מפיק אגף תרבות ואירועים מוקדש כולו לחשיפת בתי עסק מקומיים, נותני שירות ובעלי מקצועות חופשיים מכל התחומי. היריד יתקיים במסגרת פעילות העירייה לעידוד וקידום המסחר המקומי ובמטרה לחשוף את תושבי העיר למיטב ומגוון העסקים הפועלים בעיר, לקבל ייעוץ, מידע, וכן ליהנות מהטבות ייחודיות שיינתנו ביריד. העיירה מזמינה את תושבי העיר ליהנות מיריד עסקים קצבי ותוסס ולהכיר את העסקים הקטנים הפועלים בעיר.

חבר המועצה ומחזיק תיק העסקים, שחר מי-און: "לקראת חג הפסח הבא אלינו לטובה אנו מקיימים את "היריד העסקים הגדול לעסקים הקטנים" אני מזמין את תושבי העיר ליהנות מירד עסקים ססגוני, תוסס ומלא בהפתעות. בואו היחשף להתרשם ולהכיר את היזמים והעסקים הקטנים והבינוניים הפועלים בעיר וליהנות ממבצעים והטבות שיינתנו במהלך היריד. אני קורא לכם לחזק את כלכלת העיר ולקנות קרוב לבית."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות