חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיילת ענבה יוצאת לדרך

 

החברה הכלכלית החלה השבוע את עבודות הפיתוח להקמת "טיילת ענבה" אשר בשלב זה תגיע מהפארק עד הגשר של כביש 3 הפנימי ותעבור בתוך הוואדי

 

החברה הכלכלית החלה השבוע את עבודות הפיתוח להקמת "טיילת ענבה" אשר בשלב זה תגיע מהפארק עד הגשר של כביש 3 הפנימי ותעבור בתוך הוואדי. פיתוח הטיילת יכלול הסדרה של שביל ההליכה הקיים תוך שמירה על הצביון של הפארק, הנחשב לפארק הטבע הגדול של העיר.

במסגרת העבודות יותקנו לאורך הטיילת ספסלים, מתקני הצללה, ברזיות ופחי אשפה. בנוסף, בשנה הבאה, לאחר שנת השמיטה, תשתול העירייה לאורך הטיילת צמחיה ירוקה שתשתלב עם צמחיית הוואדי.

הטיילת באורך של כקילומטר וחצי וברוחב של שלושה מטרים, מיועדת לרוכבי אופניים והולכי רגל המעוניינים לטייל לאורך הוואדי הירוק. כידוע, הגן המרכזי שהוא חלקו המפותח של הפארק כולל כיום שבילי הליכה מסודרים באורך של כשלושה קילומטרים. לאחר העבודות שימשכו כחצי שנה יכלול הפארק שבילי הליכה באורך של כארבעה וחצי קילומטרים.

בשלב הבא, עם סיום שכונת נופים, תוארך הטיילת בעוד כקילומטר וחצי. בעירייה הודיעו השבוע כי לצורך ביצוע עבודות הפיתוח, השביל ייסגר למעבר של הולכי רגל ורוכבי אופניים עד לסיום העבודות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות