חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פועלים לטובת שיתופי פעולה...

 

בתחילת השבוע קיים סגן ראש העיר בן סעדון ונציג מארגון רוטארי סיור בחברת נובולוג שהוקמה בשנת 1998 והעתיקה את המפעל לעיר מודיעין ב- 2011 בכדי להעניק פתרונות לוגיסטיים לשוק התרופות בישראל

 

חברת נובולוג הינה חברה להפצת תרופות מהמובילות בישראל ומשמשת זרוע לוגיסטית בישראל לענקיות פרמצבטיקה כגון Eli Lilly , MSD, Novartis , Roche, Pfizer ,Sanofi-Aventis ,Novo-Nordisk. במסגרת פעילותה מציעה נובולוג קשת רחבה של שירותים מתקדמים לניהול שרשרת האספקה, הכוללים שימוש ביישומים מקוונים חדשניים לניהול מלאי החברה, מערכות אוטומאטיות לליקוט הסחורה ואריזתה וכן מערכת מקיפה לשם מעקב מקוון אחר המשלוחים ברחבי הארץ וחיווי מיידי ישירות לאתר אינטרנט. החברה מונה כ-250.
מטרת הסיורים אותם מקיים בן סעדון היא לבדוק שיתופי פעולה לפרויקטים למען הקהילה וכן בדיקה של איוש משרות. הסיור החל בסקירה של מנכ"ל החברה דוד בר, המשיך בסיור עם סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות שני בולוק. הצגת תהליך מרגע קבלת ההזמנה עד להגעתה למשאית למשלוח. החברה שהעתיקה את מיקומה מפתח תקווה מעסיקה כבר כ- 50 עובדים תושבי העיר מודיעין מתוך 250 העובדים. חבר המועצה דני ליכטמן שהוא חבר קרוב של מר בר פעל לתאם את הסיור. מנהלת הלשכה תושבת העיר מירי כהן בן שושן עבדה על התיאומים בהכירותה את הפעילות החברתית קהילתית שמקיים בן סעדון ובשל הרצון של המנכ"ל בר לפעול למען הקהילה.
אילן בן סעדון"
"היה סיור מעניין מאוד. סיכמנו לשתף פעולה להעסקת עובדים עם עדיפות ברורה לתושבי מודיעין מכבים רעות וכן העדפה של עובדים עם צרכים מיוחדים. כמו כן קבענו לתאם פגישה עם הגורמים הרלוונטים בעירייה לשקול שיתוף פעולה לתרומה למען הקהילה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות