חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אושר תקציב לבית נוער וחממה טכנולוגית

 

מועצת העיר אישרה תקציב של 17 מיליון שקלים לשדרוג מבני בי"ס, הקמת מועדון נוער וחממה טכנולוגית    

 

בישיבתה האחרונה אשרה מועצת העיר תקציב בלתי רגיל בסך של 17 מיליון שקלים המיועדים לפיתוח, להקמת ולשדרוג בתי הספר, מועדון נוער ומבני תנועות הנוער בעיר.

כידוע, תקציב בלתי רגיל (תב"ר) הינו תקציב ייעודי שאינו שייך לתקציב השוטף (התקציב הרגיל) והוא מיועד לפעולה חד-פעמית או לתחום פעילות מסוים שאינו חלק מתקציב הרגיל.

המועצה אישרה שיפוצים נרחבים בבתי הספר הוותיקים במודיעין: תיכון עירוני א’ ועידנים. ראש העיר הסביר בישיבה כי במסגרת בניית מרכז העיר ושדרות חשמונאים לא ייבנו בתי ספר חדשים, ובתי הספר הוותיקים יעברו מתיחת פנים כדי לקלוט את ילדי המשפחות שיגורו בבניינים החדשים. עוד הוחלט על בניית שלושה מבני גני ילדים חדשים בשכונת השבטים.
בנוסף אישרה המועצה תב"רים בסך של כ-6.5 מלש"ח המיועדים לשיפוצים בכלל מוסדות החינוך בעיר. כמו כן הקציבה העירייה תקציב של כ-750 אלף שקלים לשדרוג ורכישה של מזגנים במוסדות החינוך, כ-650 אלף שקלים לשדרוג ורכישה של תכנית המיחשוב במוסדות החינוך בעיר.

סכום של 1.1 מיליון שקלים אושר על ידי המועצה להקמת מועדון נוער חדש וכן תקציב להקמת חממה טכנולוגית עירונית שתשמש בית לסטראטפיסטים מקומיים. ראש העיר חיים ביבס הסביר בישיבה כי בכיכר התחבורה, בסמוך למתחם התחנה המרכזית, ישנו חלל של 2000 מ"ר שיוחלק לשניים וייתן מענה לבני הנוער בעיר כמועדון ולצעירים ואנשי ההייטק.

עוד אישרה מועצת העיר תקציב של כ-5.1 מיליון שקלים המיועדים להקמת שלושה אולמות ספורט בבתי ספר בעיר: אולפנת אורות מודיעין, בית הספר אריאל ובית הספר יזמ"ה.

שני תב"רים נוספים שאושרו בישיבת המועצה היו בסך כולל של 1.5 מיליון שקלים המיועדים לשדרוג מתקני משחקים והקמת מתקני הצללות. תקציב דומה אושר על ידי המועצה והוא מיועד עבור פיתוח שטחים ציבוריים ברחבי העיר.

בתחום התחבורה המועצה אישרה סכום של מיליון שקלים עבור פרויקט של רישות מצלמות בצמתים ובאזורים מרכזיים בעיר. מטרת פרויקט זה תהיה לבצע ניטור בזמן אמת של הצמתים המרכזיים בעיר וכן תקציב של כ-150 אלף שקלים לקידום תכנית אב לתחבורה, כחלק מההכנה לקראת הקמת התחנה המרכזית. סכום נוסף יוקצה לטובת סלילת שביל אופנים חדש מצומת מכבים רעות לאורך דרך יאיר פרג ודרך מנחם בגין ועד למפגש עם שדרות החשמונאים.

ראש העיר חיים ביבס אמר בישיבה: "מדובר בשורה ארוכה של פרויקטים בתחום החינוך, הפנאי, הנוער והספורט. בתי הספר הוותיקים בעיר דורשים מתיחת פנים ושדרוג ולמעשה זוהי תחילת הסבב כאשר בכל שנה נשפץ ונשדרג בתי ספר אחרים בעיר. התקציב מיועד גם לבני הנוער שיזכו למועדון חדש במרכז העיר ולצעירים ואנשי הייטק שיזכו למקום משלהם כחממה טכנולוגית. גם שביל האופניים ואולמות הספורט ייתנו דחיפה נוספת לתחום הספורט ותרבות הפנאי בעיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות