חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יש עתיד ניצחה בפאנל בתיכון עירוני ב’ והובילה פאב פנדה

 

בפאנל דמוקרטיה שנערך ביום ו’ בתיכון עירוני ב’ ע"ש רבין, השאירה מפלגת "יש עתיד" בבחירות את כל שאר המפלגות מאחור, כאשר ניצחה בהצבעת התלמידים וקיבלה 32% מהקולות

 

ח"כ קארין אלהרר ייצגה בפאנל את יש עתיד, וזכתה לתשואות אדירות מהקהל, כאשר סיפרה על הובלת ברית הזוגיות ודרישת שוויון מלא לקהילה הגאה. תלמידים מבית הספר תרגלו את זכותם הדמוקרטית, הניפו במהלך הפאנל שלטים עליהם כתוב: "מי מפחד משוויון זכויות" ו- "זה לא בית אם אתה לא יכול להיות עצמך", בצבעי דגל הגאווה, ושמחו לשמוע על כל פעילות יש עתיד למען הקהילה הלהט"בית בישראל. 
יום לאחר מכן, הגיע ח"כ עופר שלח לשיחה עם תושבים בפאב פנדה. כ- 120 תושבים הגיעו לשמוע את שלח על כוס בירה, ושאלו שאלות בנושאים שעניינו אותם. שלח ענה לשאלות הקשורות לנושאים שונים. שלח גילה כי פעמיים הוצע לו להיות שר בממשלה הנוכחית ופעמיים סירב לראש הממשלה, באומרו שיש עתיד רוצים להקטין את הממשלה, ולכן לא ניתן לקנות אותם בתפקיד שר נוסף. כאשר נשאל בנושא הבטחון הדגיש שלח כי "אחת הבעיות שלנו בהסתכלות על ענייני בטחון היא, שמשרד הבטחון נתפס כנציג המערכת הצבאית אל מול המערכת האזרחית ולא להיפך.

משרד הבטחון הוא נציג המערכת האזרחית אל מול המערכת הצבאית. הוא צריך לקבוע למערכת הצבאית איך היא מתנהלת, וזה לא קורה כאן, בין השאר כי יוצאי מערכת הבטחון הם אלה שנמצאים בראש משרד הבטחון, והם באים מפוזיציה הקודמת בצבא". שלח הבהיר כי יש עתיד עוסקת גם בנושא זה: "צריך להבין שאלה החלטות אזרחיות שצריכים אזרחים לשבת ולקבל ואז להודיע לצבא מה הוא צריך לעשות".  
שלח אמר כי הוא כופר בהפרדה בין התחום הכלכלי חברתי לבין התחום המדיני חברתי: "לא יהיו פה כלכלה וחברה חזקות, אם לא יהיה תהיה פה תקווה מדינית, מצב בינלאומי ראוי ובטחון חזק, ולא יהיה פה בטחון חזק אם הכלכלה והחברה לא יחזיקו מעמד. לכן לטעמנו, ההליכה להליך אזורי מדיני עם הפלסטינאים היא חשובה לא פחות, מאשר התמודדות עם מחירי הדיור, חיזוק מערכת הרווחה כפי שעשינו ואנחנו רוצים להמשיך לעשות". 

לשאלה את מי היו יש עתיד רוצים לראות בראשות הממשלה השיב שלח: "זו יהירות מצידי לומר מי צריך להיות ראש ממשלה. יש כאן דמוקרטיה. ב- 17/3 יבואו הבוחרים, ישימו פתק בקלפי, ונדע מה הן תוצאות הבחירות. יש לא מעט אנשים במערכת הפוליטית שיכולים להיות ראשי ממשלה טובים למדינת ישראל. אני לא מתכוון לעשות ביניהם תחרות יופי. יש בחירות, יהיו תוצאות ולפיהן נפעל. אני יכול להגיד, אולי בניגוד למפלגות אחרות, שנעשה כל מה שביכולתנו בכדי שנתניהו לא יהיה יותר ראש הממשלה, ולכן חשוב שמפלגת יש עתיד שוב תהיה מפלגה גדולה כדי שתמשיך להיות גורם משפיע בממשלה". 
תמונות לשימושך ללא קרדיט

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות