חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נשות הדסה-ישראל סניף מור במודיעין לומדות על הפייסבוק

 

במפגש החודשי של נשות הדסה-ישראל סניף מור במודיעין שהתקיים השבוע ברעות, בביתה של אחת מחברות הארגון, למדו החברות מהו פייסבוק ואיך משתמשים בו

 

מדי חודש נפגשות חברות הדסה-ישראל סניף מור למפגש חברתי בבית של אחת החברות. המפגש משלב אירוע חברתי עם הרצאות בנושאים שונים. הפעם הוקדש המפגש להכרת הפייסבוק.

מן המפורסמות הוא, כי השימוש  שעושים בני הגיל השלישי בפייסבוק הוא נמוך יחסית לאינטרנט וקיימת רתיעה מהשימוש בו. כדי להנמיך את "מחסום הפחד" החליטה הנהלת הארגון להקדיש את המפגש להרצאה בנושא הפייסבוק.  

עו"ד אילת ברוך-כץ, תושבת מודיעין, אשר מרכזת את הפעילות הקהילתית לקידום השוויון המגדרי בנעמ"ת ת"א-יפו ובמסגרת תפקידה מנהלת את עמוד הפייסבוק של נעמת ת"א-יפו, התנדבה להרצות לנשים בנושא. בדבריה, הדגישה עו"ד ברוך-כץ לחברות, כי הפייסבוק מעבר להיותו כלי תקשורת להפצת מסרים, להכרת אנשים ולקבלת מידע הוא כלי המקדם את השוויון המגדרי. נשים, בכל גיל, שיוך ומראה חיצוני, אשר מודרות באופן יחסי מערוצי התקשורת המסורתיים, יכולות לכתוב בו באופן חופשי ולהפיץ בו מסרים ותמונות.

בצורה מרתקת, ברורה, תוך הדגמות ושיתוף החברות, הסבירה להן עו"ד ברוך-כץ מהו הפייסבוק, שימושיו והאפשרויות השונות הגלומות בו וכיצד משתמשים בו.

עו"ד ברוך-כץ הדגישה כי כל ארגון יכול להשתמש בפייסבוק ככלי להפצת מסרים: על עצמו, על ערכיו, לדווח על פעילות שביצע בקהילה ופעילויות עתידיות שלו תוך הכללת תמונות, מלל, סרטונים, לינקים לפרסומים עליו באינטרנט ועוד .

עו"ד ברוך-כץ המליצה לנשות הדסה-ישראל להרים את הכפפה ולפתוח דף עסקי לחשיפת פעילויותיהן המבורכות בקהילה לציבור הרחב. 

לסיכום: ניתן לראות בפייסבוק את העיתון שהייתי רוצה לקרוא, דרך ואמצעי להיות חלק מקהילה, דרך להפצת מסרים, לשיווק, להכרת אנשים, קבלת מידע, מציאת חברים ועוד.

ונשות הארגון - יצאו עם טעם של "עוד" ובתחושה  של "כדאי לנסות"....  

צילום: חניתה ברוך

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות