חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הפורץ של משרדי ”עזר מודיעין” ב 2013 נלכד השבוע

 

שנה וחצי אחרי שהקראוונים של "עזר מודיעין" נפרצו, נלכד חשוד ממזרח ירושלים שעבד בקראווני הקבלנים באותה עת

 

מה לעשות ולא כל העבריינים נלכדים בתוך שעות בפעולות סטייל בונד 007. קחו למשל את הסיפור אותו פרסמנו כאן עוד ביולי 2013, כלומר יותר משנה וחצי. חסרי לב: אלמונים גנבו ציוד שיועד לתרומה לתלמידים

על פי אתו פרסום, משרדי עמותת "עזר מודיעין" של הרב סגל נפרצו ע"י אלמונים וציוד ורכוש בשווי של 50.000 שקל נגנב. ביום הפריצה שוחחנו עם הרב סגל והתברר שבקראוון שנפרץ היו מאות ילקוטים שהעמותה התרימה כדי לחלקם בתחילת שנת הלימודים. כל הילקוטים נעלמו יחד עם רכוש וציוד נוסף.

אז אולי מבחינתינו הארוע התווסף לעשרות ארועים פליליים שנגמרו במאומה, אבל מתברר שבתחנת משטרת מודיעין לא הרפו מאז והפכו כל אבן למצוא את הפורצים.

ואכן היה שכר לעמלם. בחודש אוגוסט האחרון, כתוצאה מפעילות חקירתית, הובררה זהו החשוד, ומאז החלו המאמצים ללוכדו. וזה הגיע בשבוע שעבר כאשר הבחור בן ה 25 אותר באיזור שועפאת שמצפון לבירה. הוא נחקר  ובתום החקירה נכלא והובא בפני שופט בפתח תקוה ומעצרו הוארך.

בשיחה עם יו"ר עמותת עזר מודיעין הרב סגל, ניסינו לברר באם יש בידיו פרטים נוספים מעבר למה שנמסר לנו, והוא אכן סיפק את הסחורה. מתברר שהחשוד שנעצר עבד באותו יולי 2013 בקראוון בסמוך לאלו שנפרצו. האם עבד עם קבלן שעבד עם העיריה... שאלנו את דוברות העיריה ושם לא ידעו לנדב פרטים נוספים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות