חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אמנת השירות המעודכנת לעיריית מודיעין מכבים רעות

 

אמנת השירות המעודכנת של עיריית מודיעין מכבים רעות חולקה השבוע לתושבי העיר באמצעות מעטפת הארנונה

 

אמנת השירות המעודכנת של עיריית מודיעין מכבים רעות חולקה השבוע לתושבי העיר באמצעות מעטפת הארנונה. האמנה מהווה למעשה "מדריך למדדי זמן" בה נקבעו עקרונות מוסדרים של התחייבות העירייה כלפי התושבים בטיפול מחלקות העירייה בנושאים ומפגעים שונים ברחבי העיר.

כזכור, לפני כארבע שנים הוציאה העירייה לראשונה, אמנת שירות. מטרת האמנה היא שיפור וייעול עבודת העירייה מול התושב כאשר מדדי הזמן מתייחסים לימים ולשעות פעילות העירייה. כעת העירייה הוציאה עדכון של האמנה שנועד לייעל את עבודתה, והיא למעשה מציבה דרישה לרמת שירות גבוהה ותוחמת את זמני הטיפול הנדרשים. למעשה אמנה זו מגדירה את המסגרות והדרישות לשני הצדדים: גם התושבים שיידעו תוך כמה זמן פועלת העירייה לטיפול בפנייתם וגם לעובדי העירייה האמונים על מתן השירות והמענה.

בין הקריטריונים שניתנו באמנה הקשורים לתחום אחזקת התשתיות מתחייבת העירייה לתת טיפול ראשוני בתאורת רחוב שאינה פועלת ומהווה מפגע בטיחותי עד ארבע שעות בלבד. עוד מתחייבת העירייה לתת טיפול ומענה ראשוני תוך 24 שעות לתמרור שנפל, מפגע אבני שפה שיצאו ממקומן, מהמורות ובורות במדרכה, מכסים של תאים בכביש או במדרכה וטיפול ראשוני במתקני משחק בשטחים ציבוריים. באמנה מפורטים גם מספר הימים לטיפול מלא וסופי של מפגעים אלה.

בתחום ההדברה מתחייבת העירייה לסייע בריסוס קיני יתושים תוך 48 שעות וביצוע הדברת מכרסמים ומזיקים במקומות ציבוריים בשלושה ימים. בתחום הפיקוח הווטרינרי מתחייבת העירייה לתת טיפול ראשוני בכלב משוטט תוך ארבע שעות, פינוי כלב או חתול פצוע תוך ארבע שעות. לכידת נחש בשטח ציבורי כמענה ראשוני תתבצע עד שעה אחת בלבד. פינוי פגר של כלב או חתול ייעשה תוך ארבע שעות. בתחום האשפה והגזם מתחייבת העירייה לפינוי אשפה ביתית תוך יומיים בשלושה מחזורים בשבוע, כאשר ייתכנו שינויים כתוצאה משילוב מיחזור רטוב ואריזות. פינוי גזם וגרוטאות תוך שלושה ימים בשני מחזורים בשבוע, כאשר פינוי גזם וגרוטאות החוסמים כביש או מדרכה ייעשה תוך ארבע שעות.

בתחום המיחזור מתחייבת העירייה לפנות את מיכלי האשפה הרטובה, מיכלי הבקבוקים ומיכלי הנייר תוך 7 ימים. הפיקוח העירוני מתחייב לתת מענה ראשוני עד שעתיים במגוון תחומים: רוכלות שלא כדין, דיווח בזמן אמת על השלכת פסולת במקום ציבורי, הקמת רעש בשעות מנוחה, הבערת אש בשטח ציבורי או ביצוע חפירה ללא אישור. העירייה אף מתחייבת לבצע ניקוי וטיאוט של כבישים ומדרכות ברחבי העיר פעם בשבוע ולהסיר כתובת גרפיטי תוך 14 ימים.

בעירייה מזכירים ומזמינים את תושבי העיר הנתקלים במפגע להתקשר ולדווח למוקד העירוני הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 106 או 08-9726020.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות