חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

מיגל הרף - יו”ר ארגוני המתנדבים החדש של העיר

 

מיגל הרף, יו״ר עמותה למען הקשיש, נבחר בשבוע שעבר ליו״ר ועד ארגוני המתנדבים של מודיעין מכבים רעות, בהצבעה שנערכה ביום שלישי שעבר בקרב יושבי הראש של ארגוני המתנדבים

 

כזכור, לאחרונה הודיע יו"ר ועד ארגוני המתנדבים של מודיעין מכבים רעות, אלי רוזנברג, המשמש כיו״ר יד שרה בעיר, על פרישה מהתפקיד יו"ר הוועד, לאחר שנים רבות של נתינה ופעילות לקידום תחום ההתנדבות בעיר.

הרף תושב פעיל מיום הגעתו לעיר שימש בעבר יו"ר הנהגת בתי הספר אופק ועירוני ב' וכיו"ר הנהגת ההורים העירונית במשך שש שנים. הרף התמודד בבחירות מול יו"ר עמותת "אור ירוק", פליקס גליק, שזכה לאחרונה לאות המתנדב על פעולותיו הרבות לטובת העיר. בתום ספירת הקולות ובחירתו של הרף לתפקיד ברכו מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג ורכזת המתנדבים בעירייה, רונית שטייגמן את היו"ר הנכנס ואמרו כי הם בטוחים כי שיתוף פעולה הפורה בין ארגוני המתנדבים והעירייה יוסיף להיות מוצלח ומשגשג.

ראש העיר, חיים ביבס הצטרף אף הוא למברכים. בישיבת המועצה שנערכה למחרת ברך ביבס את היו"ר הטרי ואמר כי הוא בטוח שהרף, יוסיף לקדם את ארגוני המתנדבים - בדומה לתהליך שעשה בתפקידיו הקודמים. ביבס לא שכח להודות גם לרוזנברג שכמובן יוסיף לשמש בתפקידיו השונים ובהם יו"ר סניף יד שרה המקומי ואמר כי העיר מודיעין מכבים רעות התברכה בתושבים אכפתיים התורמים ונתרמים לטובת הקהילה.

מיגל הרף: "בכוונתי להעמיק את שיתופי הפעולה בין הארגונים השונים בעיר, לחזק את הקשר עם מוסדות העירייה, לשים דגש על שילוב תלמידי המחויבות האישית בפעילותם במסגרת ארגוני המתנדבים בעיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות