חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

פורסמה חוברת הרישום לגנים וכיתות א’

 

ההיערכות לשנה”ל תשע”ו נמצאת בעיצומה במינהל החינוך בעירייה. במסגרת ההיערכות יחלו החודש תהליכי הרישום לגני הילדים ולכיתות א’. הרישום יימשך כשלושה שבועות החל מיום רביעי

 

ההיערכות לשנה"ל תשע"ו נמצאת בעיצומה במינהל החינוך בעירייה. במסגרת ההיערכות יחלו החודש תהליכי הרישום לגני הילדים ולכיתות א'. הרישום יימשך כשלושה שבועות החל מיום רביעי, 21.1.2015 (א' בשבט תשע"ה) ועד יום שלישי, 10.2.2015 (כא' בשבט תשע"ה).

חוברת הרישום למוסדות החינוך במודיעין, מכבים-רעות פורסמה השבוע באתר העירייה, בנוסף היא תחולק לתושבים החל מהשבוע הבא. כאמור, הרישום הינו למוסדות החינוך לתושבי העיר לגילאי הגנים וכיתות א' (ט.ט חובה, ט.חובה, חובה, כיתה א').

כפי שנעשה מדי שנה, הרישום יתבצע באמצעות אתר האינטרנט של העירייה. בעירייה ציינו כי אשתקד נרשמו יותר מ-7,000 ילדים באמצעות אתר האינטרנט העירוני והתחזית הינה למספר דומה גם בשנה זו.

תהליך הרישום האינטרנטי מאפשר לכל תושב לבצע את הרישום ללא המתנה ולמעשה לחסוך הגעה והמתנה בעמדות הרישום בבניין העירייה. חשוב לציין שהשיבוץ למוסדות החינוך ייעשה במינהל החינוך בתום תקופת הרישום ולכן אין משמעות לתאריך הרישום כל עוד שהוא נעשה במסגרת המועד שהוקצב לו.

תושבים חדשים, שאינם רשומים כתושבי העיר, אינם יכולים לבצע רישום באינטרנט ועליהם להגיע למרכז הרישום בעירייה שייפתח לקבלת קהל בתקופת הרישום בימים ראשון עד חמישי בשעות הבוקר : 8:00 - 12:30 ובימים שני  ורביעי בין השעות 14:00-18:00.

תושבים חדשים שכאמור עליהם להגיע למרכז הרישום יצטיידו בהגעתם בתעודות זהות מקוריות של שני ההורים כולל ספח בו רשומים פרטי הילדים. כמו כן, תושבים שעדיין אינם מתגוררים בעיר, מתבקשים להצטייד בחוזה קניה/שכירות, בטופס ביטול רישום מהרשות בה הם מתגוררים. תושבים ותיקים העוברים כתובת במהלך הקיץ ידרשו להגיע למרכז הרישום עם חוזה קניה/שכירות. תושבים ששינו את מקום מגוריהם בתוך העיר ולא עדכנו במרשם האוכלוסין צריכים אף הם להגיע למרכז הרישום עם מסמכים המעידים על שינוי כתובת המגורים. בעירייה הדגישו כי הרישום לכל הגילאים נעשה על פי כתובת מגורים עדכנית המופיעה בספח תעודת הזהות ובמרשם האוכלוסין. השיבוץ הסופי יימסר באמצעות אתר האינטרנט של העירייה בחודש יוני.

גם השנה תבצע העירייה חידוש ברישום לגילאי טרום חובה כאשר הורים לילדי גילאי טרום חובה יבצעו רישום בגישת "הרישום הפתוחה" שתאפשר מענה פדגוגי טוב יותר בנוסף למענה הגאוגרפי. למצטרפים חדשים לגני ילדים תתאפשר הצצה והיכרות עם סדר היום במסגרות גני הילדים העירוניים ב"דלת פתוחה" שתתקיים ביום שלישי, 18.1.2015 בין השעות 17:00-18:30. במספר גנים  ברחבי העיר (על פי שכונות). הביקור במסגרת "דלת הפתוחה" יתבצע בהשתתפות הורים בלבד, כאשר במהלך ביקור זה יוכלו ההורים להכיר את ההתנהלות בגני הילדים ביומיום ובכללם סדר היום בגן, תכניות הליבה הנלמדים בגנים, תכניות העשרה, שיפעלו בגנים, הכרת המערך התומך והמסייע בגנים, ועוד. רשימת הגנים בהם תתקיים "דלת פתוחה" פורסמה באתר העירייה. ילדים בני 3, שלומדים השנה בגן עירוני וימשיכו לגן עירוני לגילאי 4 יבצעו רישום כמתבקש וישובצו באותם גנים בהם הם לומדים בשנה זו (תשע"ה).  הורים לילדי גילאי גן חובה יבצעו רישום על פי מתחמים ולא על פי גנים, כשיהיה עליהם לבחור בין שיבוץ לחטיבה צעירה בבתי הספר בהם יש חטיבה צעירה, מתחמי גנים מזינים הסמוכים לבתי הספר או לגנים עצמאיים. הרישום לכיתות א' יעשה אף הוא על פי קריטריון אזור המגורים- בתי ספר שכונתיים למעט בתי הספר ייחודיים על אזוריים.

בעירייה הדגישו כי כמו בכל שנה ייעשו את מירב המאמצים לשבץ כל ילד בהתאם לבקשותיו עם זאת, מטבע הדברים, לא כל הילדים יקבלו את בקשתם. בעירייה הזכירו כי בשנה שעברה, בדומה לשנים עברו, יותר מ-97% מבקשות לרישום למוסדות החינוך בעיר נענו בחיוב.

רישום לכיתות ז' לממלכתיים דתיים - בין התאריכים 21.1.15 ועד ה 3.2.2015 ייתקיים הרישום לבוגרי בתיה"ס היסודיים הממלכתיים דתיים. הרישום יהיה אינטרנטי לחטיבות הביניים (כיתה ז') לבתי הספר העל יסודיים ממ"ד (הישיבה התיכונית "לפיד מודיעין", אולפנת "אורות מודיעין , תיכון אמי"ת בנים, תיכון אמי"ת בנות וכן לבוגרי ו' ממ"ד המעוניינים בביה"ס המשלב דתיים וחילוניים "יחד").

מחזיקת תיק החינוך, חברת המועצה, הילה בן אליעזר: "מערכת החינוך של העיר מודיעין מכבים רעות היא מקור גאווה שמהווה דוגמא למערכות חינוך רבות ברחבי הארץ.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות