חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יזמה מעודדים את ילדי המקלטים

 

קהילת יזמ"ה מודיעין נרתמה לעזרת תושבי צפון הארץ. בשבוע שעבר יצאה משלחת לעודד את ילדי המקלטים. משלחת נוספת תצא השבוע עם צעצועים הפתעות וממתקים. לאור המצב הועברה פעילות הקייטנות לבית ספר יובל.

 

משלחת עידוד של קהילת יזמ"ה מודיעין תעלה ביום שלישי השבוע לצפון הארץ. המשלחת אוספת מכתבים, צעצועים מתנות וצ’ופרים לילדים היושבים במקלטים.

משלחת ראשונה של קהילת יזמ"ה עם "ליאור הגיבור", יצאה בשבוע שעבר לנהריה לעודד את התושבים שנאלצים לשהות במקלטים. המשלחת הביאה עימה את הציורים והמכתבים שילדי הגנים ומרכז העשרה של יזמ"ה הכינו, וחילקה צעצועים וממתקים. המשלחת הגיעה גם לראש הנקרה וחילקה חבילות שי לחיילי צה"ל.

בקהילת יזמ"ה מארחים ללא תשלום ילדים מצפון הארץ בקייטנות בגילאי 3 עד כיתה ג’. לאור המצב הביטחוני הועברה הפעילות של הגנים והקייטנות לבית ספר יובל.

נוסיף עוד כי במרכז לפלורליזם יהודי נפתח קו חירום המשותף לתנועה ליהדות מתקדמת ולתנועה המסורתית. תושבי הצפון ואנשים המארחים תושבים מהצפון המעוניינים לשוחח עם רב או עם מתנדב קשוב מאחת הקהילות מוזמנים ליצור קשר במספר 054-7791101 - השירות ניתן בעברית, אנגלית, רוסית וספרדית.

קהילת יזמ"ה מודיעין - 08-9703551.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות