חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועדון ”ליונס מודיעין” חגג שנתיים להקמתו

 

באווירה משפחתית ואינטימית בהשתתפות חברי המועדון וידידיו עם כיבוד עשיר מעשה ידיהן של חברות המועדון חגג מועדון "ליונס מודיעין" שנתיים להקמתו, בשבוע שעבר במועדונו שבשילת

 

לאחר "תפילת השלום" המסורתית של ארגון ה"ליונס" העולמי בה נפתח כל אירוע, הדלקת נרות ודברי ברכה קצרים של נשיא המועדון, שמחה שידלובסקי, הוקרנה מצגת המסכמת שנתיים של פעילות ענפה של המועדון בקהילה ובפעילויות הגיבוש החברתי של החברים. חתם את הערב מופע הומוריסטי של צוות שחקנים מהבימה והקאמרי שהצחיקו את הקהל ושיתפו אותו בהצגה.

 מועדון "ליונס מודיעין" הינו מועדון צעיר, אך רב פעלים ונוכחותו מורגשת היטב בעיר מודיעין ובחבל מודיעין. המועדון מקדם פעילויות רבות לטובת הקהילה: החל מסיוע לילדים ונוער ע"י הפעלת הזולה-לטיפול בנוער בימי שישי בערב ועד לשעות הקטנות של הלילה, עזרה לאוכלוסיות נזקקות-ע"י התנדבות במרכז שיקומי שוהם,  פעילות עם ניצולי שואה- ב"קפה אירופה" במודיעין וב"קפה בריטניה" בחבל מודיעין, עזרה לילדים עם צרכים מיוחדים בבית ובמעון, דאגה לחיילים-חלוקת דברי מאפה על בסיס יומי לחיילים שבגזרת מודיעין, התנדבות בעמותות: פעול"ה-לעיוורים וכבדי ראיה, "מנדלת הלב" לחולי סרטן ובני משפחותיהם - בהתנדבות ובתרומת כספים ומחשבים, "קו חם" לשירותי רווחה עירוניים ועד להשתתפות בפעילויות של "ליונס ישראל": יום הניקיון הבינלאומי, פוסטר השלום-ילדים מציירים שלום תחרות בינלאומית, ארגון משלחות חילופי נוער לחו"ל ועוד .

בשנה הקרובה יחל המועדון בהפעלת פרויקט "עין עצלה" בגני הילדים - מיזם בינלאומי של ארגון הליונס העולמי והארצי של נציבות "ליונס ישראל" לאיתור "עין עצלה "אצל ילדים בגיל הגן. האבחון המוקדם יעשה ע"י חברי המועדון שיוסמכו לכך, באמצעות הפעלת מכשור חדיש (מצלמה) היודע לזהות גורמים חשודים לעין עצלה. המכשיר מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות והאבחון מתבצע ללא מגע בילד. המכשיר יירכש במשותף ע"י עירית מודיעין ומועצת חבל מודיעין.

מועדון "ליונס מודיעין" הוא גם מועדון בעל מודעות גבוהה לפעילויות של גיבוש חברתי. הוא פועל לגיבוש החברים ע"י מפגשים חברתיים, אירוח חברים בבתים, הרצאות, טיולים, סיורים, טיולי ג’יפים בארץ ובחו"ל, מסיבות, יציאה משותפת לסופי שבוע ועוד. 

מועדון "ליונס מודיעין" משמש בית חם לקבוצת חברים החולקת את הרצון לתרום לקהילה ולהשתייך לקבוצה חברתית, איכותית ופעילה.

כתבה: חיה כץ, חברת מועדון "ליונס מודיעין"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות