חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אז מי חנה בחניית הנכים בעזריאלי

 

סיפור מוזר על דוח חנייה בחניית הנכים בקניון עזריאלי, זה אומר זה לא שלי וזו אומרת גם אז מי חנה ומי צריך לשלם את הקנס בן ה 1000 ש"ח. בסוף התעלומה נפתרה

 

במהלך החודש האחרון הגיע למשרדי העיריה תושב תל אביב ובפיו תלונה מוזרה: "קיבלתי דו"ח חנייה בסך של 1000 שקל על חניה במקום נכים בקירבת הקניון," טען הרש הנגזל, "איני קשור לדו"ח, ובכלל, מעולם לא ביקר במודיעין.

נו, זה כבר מתחיל לעניין מאחר ובידי העיריה נח לו מכתב חתום בשמו ובו הוא פונה לעיריה ומבקש שיתחשבו בו. אבל זה לא עניין  אותו גם כשהמכתב הוצג בפני: "אני בחיים לא כתבתי את המכתב הזה , הוא מזויף".טוב, מזויף מזויף, אז לך להגיש תלונה במשטרה, הציעו לו אנשי העיריה. והוא ניגש.

בתחנת המשטרה בעיר לא המתינו רגע, איתרו אץ בעלת הרכב תושבת תל אביב שמיד הודתהשהמכתב אכן נכתב על ידה אבל... זה היה בשמו.

התעלומה מסתבכת? רגע... מתברר שהאיש עבד בחברה של אותה אזרחית והוא ביקש ממנה לרשום עבורו מכתב לעיריה בשמו שכן הוא מתקשה בעברית.

במשטרה הבינו שיש אולי עוד טוויס נוסף בעלילה וזימנו שוב את המתלונן הפעם כחשוד בבמסירת הודעה כוזבת. הבחור העקשן המשיך לדבוק סגרסתו שמעולם לא היה במודיעין ובתחנה פתחו בחקירה נוספת שבדקה היכן היה רכבו של הבחור ברגע הגשת הדו"ח.

מהר מאוד התשובה ניתנה, רכבו של הבחור כך מסתבר כן חנה לו בעזריאלי בזמן מתן הדו"ח. עכשיו הבחור הסתסך לחלוטין כי במשטרה לא אוהבים שעושים מהם צחוק וכל תיק החקירה  הועבר להכנת כתב אישום כנגדו. יש אנשים שלעולם לא מבינים שלעיתים צריך פשוט להרפות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות