חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מיזם ”אוטובוס הצעירים” יוצא לדרך

 

אני גאה להכריז על הקמת מיזם ”אוטובוס הצעירים”. בשלב הראשון יופעלו הסעות מצומת לטרון למודיעין מכבים רעות, בכל יום חמישי, בשעות חמש ושש בערב החל מתחילת דצמבר  

 

ראשיתו של המיזם עת לפני מספר שבועות פנו אלי חיילים המשרתים בדרום , בבקשה לעזרה למציאת פתרון תחבורתי הולם להגעה מלטרון למודיעין-מכבים-רעות. החיילים ביקשו לשים סוף לטרמפים האינסופיים  מלטרון בסופי השבוע . כדי להבין את ממדי התופעה חיברנו סקר לחיילים תושבי העיר המשרתים בדרום. לאחר שיותר מארבע מאות צעירים מילאו את הסקר ועשרות רבות פנו אלי באופן אישי, הבנתי שיש כאן בעיה אמתית שהוזנחה והושארה יותר מדי זמן ללא מענה.

את תוצאות הסקר מסרנו לידי ארגון "נוסעי התחבורה הציבורית"  ולידיו האמונות של מחזיק תיק התחבורה וסגן ראש העירייה מר אילן בן סעדון, כמו גם למשרד התחבורה ולצה"ל- על מנת שאלו יסדירו תחבורה ציבורית יעילה מבאר שבע למודיעין מכבים רעות.

בינתיים לאור המצב הביטחוני ותחילתו של החורף, הבנו שלא ניתן להמתין להשאיר את המצב על כנו ולהמתין שהבירוקרטיה תעשה את של  ומכאן נולד מיזם "אוטובוס הצעירים" !

מטרת  מיזם "אוטובוס הצעירים" היא הפעלת מערך היסעים  מלטרון למודיעין-מכבים-רעות  לטובת חיילים וסטודנטים השבים מהדרום בסוף השבוע ונאלצים לעשות את הדרך מלטרון בטרמפים.

"אוטובוס הצעירים" הוא למעשה  יוזמה פרטית  פרי שיתוף פעולה שלי  עם חבר המועצה אייל הנדלר  ובחסות מר עמיקם אורן   והחברות "סי.פי.אם - ניהול בנייה" ו"קבוצת כנען התחדשות עירונית" המהוות חלק מהמרקם העסקי-חברתי במודיעין מכבים רעות, ואשר נרתמו בשמחה לסייע לצעירי מודיעין-מכבים -רעות.

איל הנדלר

אז איך זה יעבוד?

בשלב הראשון יופעלו הסעות מצומת לטרון למודיעין מכבים רעות, בכל יום חמישי, בשעות חמש ושש בערב החל מתחילת דצמבר (אמש בוצעה ההפעלה הראשונה)  ועד סוף חודש פברואר.   היום והשעה לא נבחרו באקראי, כי עם על סמך תוצאות הסקר, שהראו שרוב החיילים/סטודנטים זקוקים להסעה ביום חמישי אחה"צ/ערב .  

להלן מסלול הנסיעה: לטרון דרך כיכר רעות  ß  כיכר מכבים  ß שד' עמק החולה  ß  קניון עזריאלי - תחנה אחרונה.

בימים אלו אנו שוקדים ועמלים יומם וליל בניסיון להרחיב את המיזם  גם לימים נוספים ושעות נוספות (בהתאם לביקוש) על ידי גיוס חסויות נוספות ולכן אנו קוראים ומזמינים כל גורם המעוניין והיכול  לסייע ליצור עמנו קשר!

מודיעין-מכבים-רעות מתגאה באחוזי הגיוס הגבוהים של בניה ובנותיה. הגיע הזמן שנדאג שישובו הביתה בשלום . חיילים וסטודנטים יקרים, אתם העתיד של עיר העתיד , אתם גאוותינו, גאוות העיר מודיעין מכבים רעות. אתם ביקשתם לשים סוף לטרמפים מהדרום בסופי השבוע- ומי אנחנו שנגיד 'לא ' ?

לעדכונים לגבי המיזם ולכל פניה שהיא אתם מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות