חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מאות משתתפים באליפות הטניס של מועדון הטניס אביחי צאלה

 

כ-400 טניסאים וטניסאיות צעירים ממודיעין ומיישובי הסביבה השתתפו באליפות הטניס של מועדון הטניס אביחי צאלה, שנערכה זו השנה ה-17 ברציפות במרכז הטניס במכבים

 

באליפות מודיעין הפתוחה 2014 בטניס, שנערכה ברציפות זו השנה ה-16, בסוף השבוע האחרון על מועדון הטניס אביחי צאלה, השתתפו כ-400 חניכים - החל מילדים בתחילת דרכם ועד אלופי ישראל לגילאים השונים שמתאמנים במועדון של אביחי צאלה.

בסיום האירוע חילקו אביחי צאלה ומדריכי המועדון גביעים למדורגים הראשונים בכל קטגוריה בתחרות. באליפות היו כ-132 זוכים בכ-22 קטיגוריות שונות. בסיום הטקס הוגרלו פרסים יקרי ערך בקרב הטניסאים והטניסאיות כגון: תיקים למחבטים, נעלי טניס, מחבטי טניס וציוד לטניס.  

במהלך אליפות מודיעין הפתוחה בטניס נערכו על מגרשי הטניס במרכז הטניס במכבים ובמרכז הטניס בשכונת אבני החן (קייזר) משחקים מרתקים רבים, שבהם צפו מאות צופים. אחד המשחקים המרתקים בטורניר היה הגמר של שחקני הנבחרת של המועדון, שבו ניצח נועם כליפי את אביב ניסנבוים. 

בסיום הטורניר נערך במוצ"ש האחרון במרכז הטניס במכבים טקס הסיום של האליפות, שבו נערכו משחקי ראווה בין שחקני דור העתיד של המועדון לבין מאמנם דור יציב, וגם בין שחקני הנבחרת של המועדון, שרבים מהם מדורגים במקומות הראשונים בארץ בקטגוריית הגיל שלהם.

אחד המשחקים שנערכו היה בין נטע תמיר, אלופת ישראל לבנות בגילאי 12 לבין אופק עזיזה, המדורג במקום השני בארץ בגילאי 12 בנים, כאשר באמצע המשחק הפתיע אביחי צאלה את תמיר כאשר העניק לה, לעיני מאות הצופים שמילאו את מגרשי הטניס במכבים, מלגה כספית שהיא קיבלה מחברת HEAD לרכישת ציוד טניס יקר ערך בזכות הישגיה הספורטיביים בשנה החולפת.

צאלה אמר בסיום האליפות: "כל אחד מילדי וילדות הנבחרת של המועדון, שחלקם מהטופ של הטניס של הישראלי, מתאמנים איתי בממוצע 15-14 שעות שבועיות, ומופע הראווה קצת פותח לקהל את העיניים. בהמשך לתוצאות המרהיבות של המועדון, אנו ממשיכים להגדיל את הגרעין המצטיין של המועדון עם יותר נבחרות של שחקנים ושחקניות מצטיינים. באליפות זו המטרה שלנו היא מצד להרגיל את כל השחקנים במועדון לתחרויות, ומצד שני מי שמפסיד במשחק אחד לא הולך הביתה אלא ממשיך לשחק עוד משחקים. רמת המשחקים שנערכו באליפות גבוהה מאוד, ובמשחקים רבים נאלצו הצופים להמתין זמן רב עד להכרעה של אחד השחקנים, כאשר המתח ממש הורגש באוויר".

לירן קרמינצר, מנהל מרכז הטניס בשכונת אבני החן, ציין: "האליפות היתה תחרות ספורטיבית משובחת, שבה התגלו כישרונות טניס רבים. ראויים לציון במיוחד הרוח הספורטיבית שהפגינו חניכי וחניכות המועדון לכל אורך הטורניר, האופן המופתי שבו נוהלה התחרות על ידי הצוות המקצועי, וכמובן שיתוף הפעולה של ההורים  לכל אורך הדרך עם המדריכים".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות