חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תלמידי כיתה יא’ 6 מתיכון מכבים-רעות התנדבו לשפץ את המבנה של סניף איל”ן מודיעין

 

התלמידים צבעו את הקירות, ביצעו עבודות גננות מחוץ למבנה וסייעו לשפץ את המקלט, המשמש את סניף איל"ן

 

תלמידי ותלמידות כיתה יא’6 מתיכון מכבים-רעות התנדבו ביום שישי האחרון יחד עם אלמוג שילוח, מחנך הכיתה ורכז שכבת יא’ בבית הספר, לבצע עבודות צביעה, גננות ותיקונים במקלט הציבורי במכבים, המשמש את סניף איל"ן מודיעין-מכבים-רעות.

העבודות בוצעו ביוזמתם של תלמידי הכיתה ושל המחנך אלמוג שילוח. התלמידים והתלמידות לבשו כפפות על ידיהם, טבלו מברשות בצבע וצבעו את הקירות. חלקם סייע בעבודות גננות בכניסה ובחצר של המבנה, וחלקם סייע להזיז רהיטים וחפצים במהלך עבודות הצביעה.

שילוח מספר כי במהלך אחת מאסיפות ההורים שנערכו בבית הספר, דיברו תלמידי הכיתה והוריהם על הצורך שלהם להמשיך ולהתנדב, מעבר לפרויקט מחויבות אישית שבו השתתפו התלמידים בכיתה י’. שילוח: "לאחר שקיבלנו את אישור התלמידים והנהלת בית הספר, פניתי לשלום דהאן, שהוא אביה של התלמידה אלונה והצעתי לו שהכיתה תתנדב בסניף איל"ן המקומי. הכיתה הזאת היא מופת ודוגמה לנתינה, ולראייה כמחצית מהתלמידים חניכים ומדריכים בתנועות נוער, חוגי סיירות ובבית היוצרים. נשמח למצוא מקומות נוספים שיקבלו את התרומה שלנו".

יו"ר איל"ן מודיעין-מכבים-רעות, עו"ד שלום דהאן: "אני פשוט מתרגש לראות את בני הנוער עובדים בהתנדבות בסניף, והכל תחת הובלת המחנך אלמוג שילוח שהוא אדם גדול. זה מחמם את הלב לראות את בני הנוער תורמים מזמנם וממרצם למען ילדי איל"ן. אין לי מה להוסיף על כך".

התלמידה גל אדם: "מאוד עניין אותי לבוא להתנדב פה. זה גיבוש כיתתי שבו כולנו ביחד צובעים ומשפצים למען מטרה טובה". תלמידה נוספת, נועה מרגוליס: "אני שמחה מאוד שיש לנו את היכולת לעזור למען מטרה מאוד חשובה. אני מקווה שהעבודות שעשינו יועילו לילדי והורי איל"ן וישמחו אותם. היה ממש מרגש לראות את ההירתמות של כל הכיתה".

אלונה דהאן, תלמידה בכיתה ובתו של שלום דהאן: "הפעילות הזאת עזרה לגבש את הכיתה וכולם נרתמו לעזור. אותי אישית זה דווקא מאוד ריגש שדקווא ביום ההולדת ה-17 שלי אני עבדתי והתלכלכתי, והכל למען מטרה טובה".

ביום חמישי האחרון השתתפו חלק מחברי הנהלת איל"ן מודיעין ביריד של ארגוני המתנדבים - יריד "נותנים באהבה", שבו הם הציגו, יחד עם ארגוני המתנדבים העירוניים הנוספים הפועלים בעיר ובשיתוף האגף לשירותים חברתיים, את פעילותם בפני כל תושבי העיר, ואף גייסו מתנדבים. היריד התקיים באולם עינן בקניון עזריאלי מודיעין. לאחר היריד נערך ערב ההוקרה למתנדבים שבו הוענקו מגיני הוקרה למתנדבים ולארגונים על תרומתם לעיר ולחברה.

איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) הוא עמותה, המסייעת לילדים, בני נוער ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות, הסובלים מנכויות פיזיות מוטוריות כתוצאה ממחלות שריר ועצב שונות, כגון: שיתוק מוחין, ניוון שרירים ומחלות נוספות

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות